[Video] Lelaki Membeb3l Isteri Balik Lambat, Lain Pula Bunyinya Lepas Isteri Masuk Kereta – Lubuk Viral

Kaum wanita selalunya lebih terkenal dengan gelagat mereka yang suka memb3bel berbanding dengan kaum lelaki. Tetapi berbeza dengan situasi yang dikongsikan ini apabila si suami sempat memb3bel melihatkan gelagat isterinya yang lambat berjalan semasa pulang dari kerja ini.

Namun keberaniannya ini hanyalah sementara sahaja kerana lain pula reaksi yang diberinya sebaik sahaja si isteri masuk ke dalam kereta. Perkongsian video tersebut juga tular dengan lebih setengah juta tontonan setakat ini di mana netizen turut sama berdekah melihatnya.

Video:

@saudagarfaizKita lelaki ??♬ bunyi asal – Saudagar Faiz Bundle – CEO Of GTB

 

 

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu merakamkan gelagat si isteri yang baru pulang dari tempat kerjanya itu. Lebih melucukan, lelaki itu siap membebel apabila wanita itu dilihat berjalan dengan perlahan-lahan semasa dijemputnya ini.

Tetapi sebaik sahaja wanita itu masuk ke dalam kereta, lelaki itu mula berubah dan kelihatan begitu mesra bertanyakan keadaan isterinya ini. Malah dia juga siap bertanya sama ada wanita itu ada mengalami apa-apa kesukaran di tempat kerja pada hari tersebut.

wanita

Bukan itu sahaja, lelaki itu juga sempat bertanya sekiranya ada nyamuk yang menggig1t wanita itu di tempat kerja. Melihat perubahan reaksinya ini, netizen turut berselor0h pastinya lelaki ini salah seorang dari para suami yang takut pada isteri.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen ikut sama berdekah melihat perubahan drastik si suami ini. Malah ada yang berselor0h tertanya-tanya mengapa lelaki itu mengubah pendiriannya selepas isterinya masuk ke dalam kereta.

“Asal dia masuk bunyi lain pulak jadinya, bang? Salah setting voice ke?”

lelaki

“Siap tanya ada nyamuk gigit ke tak.”

isteri

“Iye bang. Kita bukan takut bini. Bini yang tak takut dengan kita.”

komen

“Aik skrip bertukar pulak dah.”

tik tok

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : HCL