Berlakon Pengs4n Sebab Tert3kan, Netizen D4wa Nampak Ibu Tangmo Nida Shopping & Pakai Jam Tangan Mendi4ng? – Lubuk Viral

Upacara pem4kaman pelakon terkenal Thailand, Tangmo Nida akan berlangsung pada hari Jumaat (hari ini) hingga Ahad iaitu pukul 6.30 petang hingga 8.30 malam. Saudara dan kenalan diberi peluang memberi penghormatan terakhir sebelum dibawa ke Gereja Liberty Bangkok untuk acara pemb4karan may4t.

Foto: Mendi4ng Tangmo Nida dan ibu (Panida Siriyudthayothin)

Di kala orang sibuk mengadakan persiapan upacara pem4kaman, ada satu dakw4an yang kurang enak didengar mengenai ibu mendi4ng. Ibu Tangmo iaitu Panida Siriyudthayothin mend4kwa dia p3ngsan kerana tert3kan dengan soalan-soalan yang diajukan oleh wartawan mengenai insiden yang menimpa anak perempuannya itu. Namun ramai yang mend4kwa Panida hanya ‘pura-pura’ pengsan di hadapan orang ramai dan pihak polis.

Hal ini kerana, ada netizen mend4kwa melihat Panida keluar membeli-belah dengan memakai jam tangan milik Tangmo. Susulan daripada itu, Panida menafikan dakw4an dia ‘pura-pura’ pengs4n, dakw4nya lagi, dia benar-benar mengalami anxiety dan tekanan. Tidak terhenti di situ, ada juga dakw4an mengatakan Panida telah ‘pindah’ ke rumah Tangmo dan mengambil barangan berharga milik anak perempuannya itu. Panida bagaimanapun menafikan dakw4an tersebut. Dakw4anya lagi, dia sendiri tidak berani tinggal di rumah tersebut kerana anak dan bekas suaminya telah men1nggal dvnia.

Foto: Amena (rakan baik Tangmo) di persiapan upacara pemak4man

Jika diikutkan, upacara pem4kaman Tangmo Nida yang berlangsung bermula hari ini hingga Ahad terbuka kepada keluarga, saudara-mara, rakan-rakan, media, para peminat dan orang awam tetapi disebabkan situasi p4ndemik, muatan di Gereja Methodist dihadkan kepada 1,500 orang sahaja. Jadi ramai dalam kalangan peminat dan orang awam tidak berkesempatan memberi penghormatan terakhir buat pelakon berusia 37 tahun ini.

Oleh hal demikian, pihak yang bertanggungjawab memutuskan supaya upacara pemakaman tersebut disiarkan secara live stream untuk tontonan para peminat. Sementara di Instagram teman lelaki Tangmo iaitu Bird dan rakan baik mendiang, Amena ada berkongsi beberapa foto persiapan sempena upacara pem4kaman yang akan berlangsung bermula hari ini hingga Ahad.

Menerusi gambar dan video yang dikongsikan, kawasan ger3ja tersebut dihiasi dengan dekorasi bertemakan warna putih. Turut dihiasi dengan bunga mawar sementara di tengah-tengah terdapat gambar mendiang Tangmo. Berikut merupakan link dan saluran Youtube yang boleh anda layari untuk menonton live stream upacara pem4kaman Tangmo Nida.

Sumber: The Thaiger, Komchadluek, Sanook, Youtube CJConnect

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : ohbulan