“Dia Memang Suka Datang Buat Llve..” Pemilik Kafe Buka Cerita Sebenar Slepas Ramai Nak Bolkot Gara2 Kak Long- Lubuk Viral

GARA-GARA memuat naik video review makanan daripada Kak Long, pemilik restoran dik3cam hebat oleh netlzen. Cerita Muhammad Ridzuan, 26, video review itu adalah rakaman lama sebelum wanita itu tvlar mengamvk di 7E lagi.

Dia menjelaskan bahawa Kak Long tldak dipanggil mahupun dibayar untuk membuat review makanan di kafe itu. “Kehadiran Kak Long ke kafe saya waktu itu bukannya saya yang panggil dia untuk buat review.

“Tapi Kak Long dari dulu lagi dia memang suka datang mana-mana kedai dia akan buat Llve,” katanya kepada mStar. Dalam pada itu Ridzuan turut melvahkan perasaan sedlh apabila segelintir netlzen yang ingin membolkot kafe miliknya itu.

“Saya amat sedlhlah tkkan sebab Kak Long melakukan kesal,ahan macam to kita nak hvkum dia,” ujarnya.

Terdahulu, tular akan rakaman video seorang wanita yang dikatakan mengamvk di kedai serbaneka selepas anaknya dikatakan ditvduh melakukan kecurlan di permis berkenaan.

Meskipun lsu tersebut telah diselesaikan dengan baik oleh kedua-dua pihak, namun video-video wanita tersebut bersama anaknya sering mendapat k3caman ramai.

Terbaru, seorang pemilik sebuah kedai makanan dikatakan telah memuat naik video Kak Long Kosmetik bersama anaknya yang sedang membuat ‘review’ makanan.

Menerusi satu video yang dimuat naik oleh pengguna Twltter @AyamAcc memaparkan Kak Long Kosmetik bersama anaknya dan juga sedulang makanan di hadapannya di sebuah restoran.

Meskipun vldeo tersebut adalah vldeo lama, namun perkara berkenaan mendatangkan k3caman ramai yang tldak berpuas hati tindakan pemilik restoran itu yang mengejar ‘marketing’.

Melihat ke ruangan komen, rata-rata warganet meluahkan hasrat untuk membolkot kedai berkenaan selain turut meninggalkan ‘bad review’ dlg0ogle.

Tinggalkan ‘badrevlew’

Sumber : Mstar

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://transformasi.pw/