Rumahtangga Dig4nggu,Mia P4dam Gamb4r Su4mi di IG, Izham Pertahan Masih Sayang Anak dan Isteri – Lubuk Viral

KUALA LUMPUR: Entri di laman sosial yang antara lain membawa maksud Allah meletakkan seseorang dalam hidup ini bersebab dan meny1ngkirkannya untuk alasan yang lebih baik menyebabkan nama Mia Ahmad hangat diperkatakan, sejak dua hari lalu.

Tidak cukup itu, tindakan bintang Hati Perempuan itu memadamkan semua foto suami tersayang, Mohd Izham Tarmizi Roslan memberi bayangan seolah-olah rumah tangga mereka bagai ‘telur di hujung tanduk’.

Mia-Izham ketika bercuti di luar negara tahun lalu

Untuk mengelakkan timbulnya sebarang pertanyaan daripada peminatnya, Mia juga dilihat telah menutup ruangan komen pada status berkenaan sehingga membuatkan munculnya persoalan di kalangan netizen tentang status sebenar rumah tangga pelakon cantik ini.

BH Online mendapatkan Mia dan suaminya yang juga penjaga gol pasukan Johor Darul Takzim (JDT) untuk mendapatkan kepastian.

Tenang berdepan cerita panas, Mia memberitahu, tindakannya itu berlandaskan alasan kukuh.

“Saya buat ini semua bukan kerana mahu meraih perhatian. Saya buat kerana tercabar dengan suami dan orang di sekeliling.

“Ditambah dengan keadaan saya yang masih berpantang, em0si saya jadi tak stabil. Jadi, orang luar nak hukvum itu atau ini… Terpulanglah.

“Selama ini, saya terbuka berkongsi hal peribadi termasuk kehidupan. Tak semua indah, pasti ada turun naik. Mungkin juga semua ini bahagian dan ujian dalam hidup saya,” katanya.

Ditanya apakah perkembangan terbaru ini bakal mengundang perkara tidak diingini, Mia tidak mampu menjangka lebih jauh.

“Apa jadi selepas ini, saya reda,” katanya.

Sementara itu, Izham yang berada di sisi Mia ketika dihubungi, mend4kwa apa yang berlaku ada kaitan dengan cubaan sepasang kekasih yang dikatakan mahu memp0rak-per4ndakan rumah tangga mereka.

“Perkara ini terjadi sejak tiga minggu lalu. Saya kurang pasti apa motif mereka. Malah, lelaki terbabit seolah-olah mahu cakap saya ada hubungan dengan kekasihnya.

“Malah lelaki berkenaan menghubungi Mia memaklumkan saya ada hubungan dengan teman wanitanya,” dakw4nya.

Tambah Izham, ketika ini, dia tidak teragak-agak membuat laporan polis terhadap pasangan itu.

“Apa yang pasti saya masih sayangkan Mia dan anak kami. Saya nak selamatkan rumah tangga ini. Saya nak jelaskan kepada Mia terutamanya mengenai perkara betul dan orang luar yang berpras4ngka burvk terhadap diri ini.

“Selain berfikir untuk membawa hal ini kepada polis, saya merujuk dengan mereka yang berpengalaman. Cuma saya tak boleh terburu-buru bertindak.

“Ketika ini siasatan terperinci sedang dibuat,” katanya.

Biarpun Mia bertindak memadam semua gambarnya bersama suami,, foto romantik mereka suami isteri masih lagi kelihatan di laman Instagram Izham Tarmizi.

Izham dan Mia kini dikurniakan dua cahaya mata lelaki dan perempuan.

Mia atau nama sebenarnya, Shamiha Ahmad Baderi dan Izham, 27, berkahwin pada 13 Januari 2017 di Taiping, Perak, selepas setahun berkenalan.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/