Syifa Melvin Beri Penjelasan Rakaman CCTV Per4ng Mulut Adik Beradik- Lubuk Viral

Itulah r3aliti s3benar kami apabila mengurus kan perniagaan membabit kan ahli keluarga, tapi kasih sayang di antara kami kekal hingga hujung nyawa,” kata pelakon Syifa Melvin mengenai rakaman kamera litar terutup (CcTV) menyaksikan ‘per4ng mulut’ yang berlaku membabitkan dia bersama adik-beradiknya, Syatilla Melvin, Syafiqa Melvin dan Syida Melvin dalam satu mesyuarat.

Syifa berkata, video rakaman CCTV yang dikongsikan di Inst4gram itu bukan dibuat-buat, sebaliknya benar-benar berlaku sepanjang tiga tahun mereka mengusahakan perniagaan k0smetik.

Dalam video berdurasi satu minit itu menunjuk kan mereka sedang mengada kan mesyuarat sebelum ia bertukar p4nas apabila mereka mula ‘berper4ng mulut’.

Kemuncaknya apabila Syatilla naik ber4ng dengan meng hemp4s helaian kertas di atas meja sebelum keluar meninggalkan pejabat.

Syifa ketika dihubungi berkata, sejak Syatilla h4mil dan mengalami masalah pada kandungan nya, dia banyak menghabiskan masa berehat di rumah.

“Pers3lisih4n faham mula berlaku apabila dia tidak tahu per kembangan terkini sedangkan ini adalah sebahagian kerjanya untuk memantau dan ambil tahu hal syarikat.

“Jika diikutkan sepanjang tiga tahun kami menguruskan perniagaan k0smetik, per telingkahan mulut sering berlaku. Memang begitulah cara kami bekerja adik-beradik.

“Video rakaman CCTV yang dik0ngsikan di media sosial itu juga bukan gimik. Memang kami sengaja ambil rakaman itu dan kongsikan di media sosial. Lagipun disebabkan pand3mik ini kami kesuntukan masa untuk melakukan kandungan video yang kebiasaan kami k0ngsikan,” katanya.

Menurut Syifa, walaupun sering bergadvh, namun mereka tidak pernah mengambil hati atau bermusvh sebaliknya profesional menjalankan tanggungjawab masing-masing.

“Sebaik melangkah keluar dari pejabat, hubungan adik-beradik tetap utuh. Tiada istilah ber masam muka berminggu-minggu atau simpan dalam hati.

“Saya percaya setiap orang yang menjalan kan per niagaan pasti melalui masalah sama apabila akan ada percanggahan pendapat tapi kami selalu mengamalkan konsep suara majoriti untuk mencapai kesepakatan,” katanya.

Melalui Rakaman CCTV, netizan perasan jarak perjalanan keluar dari bilik hingga ke pakir kereta mengambil masa yang lama

SUMBER:HMETRO

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://trendingsangat.pw/