“Tak Berhenti Mulut Kau Dik..”- Sampai 14 Ribu Orang Tonton Adik Ini Buat Live JuaI Barang Bundle- Lubuk Viral

Pakaian terpakai atau lebih p.opular lagi bila dipanggil b.undle mempunyai pembelinya tersendiri di Malaysia.

Malah, kini kita melihat lambakan perniagaan berasaskan b.undle hampir di mana-mana termasuk pusat beli-belah mewahh.

Walaupun ada yang menganggap ia pakaian sudah dipakai oleh orang yang tidak dikenali tetapi kerana k.ualiti, keadaan kain yang masih baik, murah dan berjenama, ada sahaja pelangan yang tert.arik untuk memilikinya.

Menariknya, ekoran permintaan yang terus meningkat, ramai peniaga bundle menggunakan p.latform media sosial untuk menjual barangan mereka secara live atau sambil bersiaran langsung.

Seperti yang tular sejak semalam, seorang peniaga b.undle ini telah menarik perhatlan netlzen disebabkan kali ini bukan orang dewasa yang menjual, tetapi sekumpulan kanak kanak.

Budak2 nih first time saya tgok live tadi pagi..jual baju bundle..dari view 3-4 orang tiba2 mendadak naik view smpai 13 rlbu orang. Dia ckp dlm live dia xpandai main game f.okus menjual ja, Allahu klo diikutkan umur2 dia masih kanak-kanak lagi yang biasanya main game tetapi berbeza pulak rajin menjual bundle.

Bila dia ckp ja mcm tuh terus stay dan jadi penonton live dia sampai habis..dia up sehelai2 baju sambil gayanya yang comel menyanyi dan menari,terhibur penonton tgok gayanya..kemudian ade ramai hamba Allah ni terbuka hati nak l0ck baju2 bundle dia..dia jadi lebih gembira dgn yg l0ck brgnya dlm live.

Dan ada juga scr0ll fb adik joki nih,nampak rajin dia membantu seller2 lain. siapa yg dpt join live tu..mesti aut0 terhibur mcm aku. Semoga sentiasa dimurahkan rezeki adik joki. Aamiin.

Dengan 14 rlbu tontonan ketika live, 30 rlbu kongsian dibuat serta 32 rlbu komen telah ditinggalkan rata rata terhibur dengan gelagat adik adik menjual sambil menari dan menyanyi.

Reaksi Orang Ramai

Mcm ba dia…aduhh mama dia snyum2 ja d blkg…dlm hti ja ckp untung mama dia dpt ank cm tu mc keci rjin dn brsmngt lagi mnjual tlg2 org tua.

Saing m.ua bellaz ni… Tahniah dek… Sebaya ank sya da hah.

Teruskan usaha dik,jadikan c.ontoh pada seusia kamu diluar sana agar b.isa bermanfaat dengan han.dphone membantu pr.omosi jualan ibubapa.

Hebat budak ni.. Klu digilap bakat dia ni, xlama jadi j.utawan bundle suda ni ging..terbaikkk.

Sumber/Kredit : Online Malaya

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://printlyrics.net/