Perut Tiba-Tiba Membesar Bila ‘Check’ Doktor Cakap Tak Ada Apa, Rupa-Rupanya… – Lubuk Viral

Tidak mengandvng tapi perut secara tiba-tiba membesar, itulah yang dialami oleh seorang pesakit Major Depr3ssive Disorder with Pyschsosis and Borderline dikenali sebagai Elhaslina. Kisah ini telah dikongsi menerusi dua buah video yang dimuat naik di laman TikTok dan meraih perhatian wargamaya.

Perut tiba-tiba membesar

Menerusi video pendek yang dikongsi, wanita cekal ini menceritakan dia sama sekali tidak mengandvng namun, perutnya dilihat semakin membesar. Wanita ini yakin ‘benda’ tersebut merupakan ganggvan makhluk halvs dan turut akui berasa sakit.

Perut besar sebab meng4ndung tidak, gangguan makhluk halvs ya.

Pujuk hati mungkin ada sebab lain. Tapi memang yakin ini semua ganggvan.

Ujar wanita ini, selepas pulang daripada mendapatkan perubatan Islam dia bertindak ke klinik bagi memeriksa keadaan rahimnya. Bagaimanapun, doktor menjelaskan rahimnya berada dalam keadaan yang normal.

El pun tak pasti busvng (gembung perut kerana penyakit) ke tidak.

Walaupun diuji wanita ini akur dengan apa yang telah terjadi dan menjelaskan keadaannya semakin pulih. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen sempat menitipkan doa buat wanita ini supaya terus cekal dan mendapatkan pertolongan daripada ‘pakar’.

El dah reda dan sekarang dah makin ok. Sebab tu El boleh share dekat sini.

Video penuh:

 

@elhaslina_ Reply to @aynaciken Semoga kakak awak kuat dan sembuh ya! #mentalhealthawareness ♬ original sound – Alzera Geny Netriana

Terdahulu, wanita ini mengaku mempunyai seorang ‘rakan’ bernama Amanda (orang lain tak nampak) ketika menjalani penggambaran di set TV3 untuk rancangan Nona.

Komen Netizen : 

Sumber: Elhaslina

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: OhBulan