‘Dinosaur’ Seakan Hidup Atas Lori, “Aih Biar Betul Ni” – Lubuk Viral

Haiwan bersaiz cukup besar dipanggil dinosaur ini did4kwa hidup di zaman prasejarah. Fizikal hidupan ini cukup unik dan memiliki pelbagai nama mengikut spesisnya membuatkan ada kanak-kanak yang boleh menghafal setiap satu darinya.

Bagaimanapun, baru-baru ini satu perkongsian yang memaparkan dua ekor dinosaur seakan hidup atas lori telah mencvri tumpuan umum. Manakan tidak dalam rakaman tersebut kelihatan ‘hidupan’ itu bergerak-gerak ketika diletakkan di belakang lori yang sedang bergerak.

Lebih menghiburkan apabila lori itu melepasi papan tanda dan dinosaur ini menunduk mengelak dari terlanggar. Berikut adalah perkongsian rakaman dinosaur seakan hidup atas lori yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun minretro:

@minretro pikir panjang juga nk potong lori ni takot dia lompat? #fypシ゚viral #dinosaur #dino ♬ Pakelele Bergoyang – Alfy Nuh

Memang nampak macam hidup betul ya! Comel pun ada juga nampaknya. Apa-apa pun perkongsian video dinosaur seakan hidup atas lori ini telah meraih lebih 1.3 juta tontonan dan 64 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Mesti jem jalan ni bapak2 slow sebab anak nak tengok..Termasuk lah anak akak dik”

Dinosour atas lori 2

“Bawak trex tengok dunia luar..Biasa kena kurung jer”

Dinosour atas lori 4

“Jinak woi..Pandai ada signboard siap tunduk wehhh”

Dinosour atas lori 3

“Suka bebenor die..Tak yoh berlari dah haha”

Dinosour atas lori 1

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:  https://himpunanceritalawak.com/