‘Last Of January’ Intan Ladyana Selamat Mel4hirkan Anak Sulung.Tahniah! – Lubuk Viral

Pelakon jelita, Intan Ladyana selamat bers4lin anak sulungnya, semalam. Perkongsian gembira tersebut dikongsikan oleh Harris Alif menerusi akaun Instagram miliknya. Tahniah!

Menurut Harris, isterinya telah selamat bersalin sekitar jam 11.40 malam tadi. Sebagai suami, Harris berasa lega apabila isteri dan anaknya berada dalam keadaan sihat dan selamat. Menerusi pemerhatian pihak OhBulan! pasangan ini belum berkongsi mengenai nama dan jantina bayi mereka. Korang rasa baby boy atau girl?

Ya Allah permudahkanlah segala urusan Isteriku.

Sebelum bers4lin, Harris sempat mengambil dan memuat naik sebuah foto bersama isterinya. Menerusi foto tersebut, Harris berdoa semoga urusan isterinya itu dipermudahkan oleh Allah. Harris juga memohon doa daripada semua agar isteri dan bayinya itu berada dalam keadaan yang sihat.

Terdahulu, Intan dan Harris diduga apabila mereka berdua disahkan positif C0v!d.19. Susulan daripada itu, Intan telah dikejarkan ke Hospital Sungai Buloh (HSB) manakala, Harris menjalani kuar4ntin di rumah. Pada masa itu juga, ibu kepada Harris iaitu Khalizah Abdul Khalid, berkata Intan sedang hamil tujuh bulan. Sebagai ibu mentua, Khalizah bersyukur apabila anak dan menantunya hanya mempunyai simptom yang ringan dan tidak tervk.

Sekadar info, pasangan ini bernikah pada 6 Februari lepas selepas hampir setahun menjalinkan hubungan cinta.

terdahulu, pasangan yang berbeza usia 17 tahun ini mendedahkan bahagia menjalin hubungan cinta bersama Intan biarpun jarak usia yang sangat jauh.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: IG Haris