[VIDEO] “Lahhh mel4tah jugak ke si Zizi tuh” – Asmidar Dan Zizi Kirana Dius1k Hingga Termel4tah – Lubuk Viral

Mel4tah merupakan perilaku spontan yang tanpa dirancang bila dius1k oleh orang sekeliling. Perbuatan ini biasanya disebabkan orang sekeliling yang suka mengus1k orang yang mel4tah ini. Individu yang mel4tah ini juga akan mel4tah biarpun dius1k hanya sedikit.

Bukan sahaja orang yang biasa, tetapi selebriti juga ada yang suka mel4tah dan sering menjadi bahan us1kan selebriti yang lain. Ini termasuklah beberapa selebriti seperti Syazwan Zulkifly, Noorkhiriah, Amy Mastura dan ramai lagi.

Baru2 ini, sebuah video telah tular apabila dua orang selebriti yang juga melatah iaitu Zizi Kirana dan Asmidar. Kedua2 selebriti ini dilihat telah menghadiri sebuah majlis dan pada majlis tersebut, beberapa orang dilihat sedang mengusik selebriti itu.

Perkongsian video rakaman tersebut telah meraih lebih 170 ribu tontonan dan 8 ribu likes. Nampak letih melihat selebriti ini dius1k dan melatah. Rata-rata warganet terhibur dan tidak sangka kedua-dua penyanyi ini juga mel4tah.

Video:

 

@fitri_hiswady Siapa ada kawan yg mudah berjangkit macam ni? ???. Sekadar hiburan ya gais ✌️@kir4n4 @asmidarisme #fyp #fypシ #melatah ♬ original sound – Fitri Hiswady

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang juga tidak menyangka bahawa dua selebriti ini pun mel4tah juga. Ramai netizen juga terhibur bila Zizi Kirana mel4tah tetapi terkeluar bahasa sabah.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Tiktok fitri_hiswady