“Kenapa saya sering dilihat jahat?” – Zarina Anjoulie Luah Sesuatu Yg Ramai Tal Tahu!- Lubuk Viral

Sejak awal perjalanannya merentasi dunia glamor, pelakon sensasi, Zarina Anjoulie, 35, lebih condong ke arah kisah neg.atif dan kontr.ov.ersi.

Hinggak.an satu tahap, pelakon yang diperkenalkan menerusi drama Anak Po.nti.an.ak itu len.yap daripada radar dunia hiburan dan timbul persepsi kerjaya lakonannya menemui titik noktah.

Namun, kemunculan semula Zarina menerusi filem Ha.ntu Kuat Keta.wa arahan Mawi membuktikan minat lakonannya masih bersisa walaupun agak lama tidak menje.jak kaki ke lokasi penggambaran.

Selain Zarina, filem kedua arahan Mawi itu turut dibintangi Saiful Apek, Syanie Hisham, Along Cham dan Anas Tahir. Ia akan menemui penonton menerusi Astro First sejak 27 Januari lalu.

Zarina atau nama sebenarnya, Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul menafikan sudah bersara atau tidak berminat dalam dunia lakonan.

“Jika ikutkan dapat sahaja tawaran lakonan diterima, selama ini. Dahulu, saya berlakon sebab ada banyak masa, namun, sekarang berbeza, apatah lagi, usia bukan makin muda.

“Saya terima sebab meminati Mawi sejak zaman Akademi Fantasia musim ketiga. Secara kebetulan, saya menonton filem pertama arahannya, Tiada Tajuk. Siapa sangka, saya terima mesej langsung dalam Instagram (IG) menawarkan tawaran berlakon filem Hantu Kuat Keta.wa,” katanya kepada BH Online.

Ibu tunggal kepada seorang cahaya mata itu menegaskan, dia tak pernah bangga dengan kesilapan dan kontrov.ersi.

“Saya jenis bukan sembang lebih. Saya tunjukkan kualiti kerja seperti buat rebiu dalam IG. Pelanggan datang balik kerana tahu cara dan kualiti kerja saya.

“Inilah rezeki dari Allah. Namun, sebagai manusia, saya bekerja dengan bagus, amanah, teliti dan sebagainya. Daripada situ, orang mempercayai nilai kerja saya.

“Jadi, saya tidak ta.kut tanggapan orang. Saya juga tak pernah terfikir pengarah atau penerbit takut nak tawar saya berlakon sebab kon.tro.ve.rsi. Namun, kini, lakonan bukan lagu keutamaan. Dahulu, memang betul,” katanya.

Zarina seronok bekerjasama satu pasukan bersama Saiful Apek, Syanie, Along dan Anas dalam filem Hantu Kuat Ketawa kerana satu kepala. - Foto IG Zarina Anjoulie
Zarina seronok bekerjasama satu pasukan bersama Saiful Apek, Syanie, Along dan Anas dalam filem Hantu Kuat Ketawa kerana satu kepala. – Foto IG Zarina Anjoulie

Mengul.as isu peribadi, rumah tangga dan pendirian, pelakon yang mencipta populariti menerusi drama Anak Pont.ia.nak itu dilihat seolah-olah tidak takut kecaman, malah bersikap selamba dan kering hati.

“Saya tertarik nak ulas isu rumah tangga bukan sebab nak cetuskan k.ontr.ov.ersi. Ikutkan selama berkahwin, saya tak pernah cakap apa-apa. Saya tutup a.ib bekas suami, namun, dia ma.lu.kan saya. Dia cerai.kan saya dalam IG Story.

“Saya diam sahaja selama ini, tetapi, kenapa saya dilihat jahat. Disebabkan kon.tro.versi, siapa nak percaya saya. Namun, saya bangkit menegakkan kebenaran,” katanya,

Mengenai isu terbaharu, pembedahan sedut lemak, Zarina berkata, sebab utama dirinya melakukan pemb.edahan sedut lemak kerana banyak buat ulasan produk berbayar menjadi sumber pendapatan utama.

“Jadi, saya kena nampak sentiasa menarik. Rambut kena lawa, solekan pun harus cantik,” katanya.

Bercerita lanjut mengenai watak dalam filem H.a.ntu Kuat Ketawa, Zarina berkata, dia melakonkan watak Datin Nilam yang juga isteri kepada Datuk Nizam lakonan Along Cham.

“Watak ini jadi isteri kepada ‘sca.mmer’. Pengalaman berlakon dengan Saiful Apek, Syanie Hisyam dan ramai lagi memang menyeronokkan sebab semua satu kepala.

“Jujurnya, saya suka berlakon. Cuma, masa dan situasi menjadi kekangan. Tambah pula, saya menetap di Nilai, Negeri Sembilan sebab mahu memberi perhatian kepada anak, Awangku Gabriel Martin Ezra.

“Saya seronok tinggal di Nilai. Sekarang, saya teruskan mencari rezeki dengan membuat rebiu dalam IG.

“Dengan pendapatan sebagai pempengaruh media sosial itulah saya boleh meneruskan hidup. Alhamdulillah, saya baru sahaja dapat beli rumah hasil duit rebiu dalam laman sosial,” katanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: BH