Video temubual Intan Ladyana & suami raih perhatian peminat, “Comelnyaaa Intan…” – Lubuk Viral

Selepas peminat berteka-teki mengenai pelakon, Intan Ladyana yang did4kwa h4mil akhirnya terjawab baru-baru ini selepas beberapa kali dirinya mencvri tumpuan ramai.

Difahamkan pula Intan Ladyana dan suami, Harris Alif atau Nor Harris Alif Nor Rashidi dijangka bakal menimang cahaya mata pertama mereka pada hujung Februari nanti.

Pasangan sama cantik, sama padan ini bagaimanapun sekali lagi mendapat perhatian peminat mereka selepas temubual antara Intan Ladyana dan suami dikongsikan semula lalu kembali menjadi bualan diruang komen.

IMG_20220127_075600_1

Menerusi TikTok, Intan Ladyana bersama Harris Alif dalam pada masa yang sama menerima pujian ramai mengenai sikap mereka dan perbualan mereka mengenai majlis yang tidak dapat diadakan lagi turut mencvri tumpuan umum.

Untuk info, Intan Ladyana dan Harris Alif telah disatukan sebagai pasangan suami isteri pada 5 Februari 2021 dengan majlis yang mengikuti SOP berikutan tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ketika itu.

VIDEO:

 

Namun begitu, kecomelan Intan Ladyana dalam video terbabit menerima pujian oleh warga TikTok dan rata-ratanya juga suka dengan pasangan selebriti bahagia berkenaan yang tidak hanya serasi malah juga humble.

“So sweet, minat sangat sangat couple ni sebab selalu humble…”

IMG_20220127_075841

Intan

“Asal aku senyum sorang sorang ni weii”

Intan

“Comelnyaaa Intan…”

IMG_20220127_075802IMG_20220127_075806

“Comel comel…”

Intan

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HCL