Baru Di Sebalik Tabir, Lakonan Nad Zainal Sudah Jadi Bualan Ramai! – Lubuk Viral

Siapa sahaja yang tidak mengenali pelakon kecil molek bernama Nad Zainal dan dia memiliki bakat lakonan yang cukup besar dan mengagumkan.

Lihat sahaja kejayaan lakonannya dalam drama yang menjadi fenomena berjudul Takdir Yang Tertulis. Karakternya dalam drama itu cukup kuat dan menjadi ingatan ramai kerana bakat wanita ini.

Namun begitu, kini Nad Zainal sedang sibuk dalam pengambaran drama terbaharu. Menerusi perkongsian pelakon wanita ini di TikTok, Nad Zainal sekali lagi diberikan kepercayaan membawakan karakter yang bermain dengan emosi.

Dalam perkongsian tersebut kelihatan babak lakonannya bersama Wan Raja dan dia sedang memarahi pelakon tersebut. Berikut adalah perkongsian baru di sebalik tabir dan lakonannya sudah menjadi bualan ramai:

@nad.zainal #dendamseorangisteri ♬ original sound – Nad Zainal

 

Menghayati watak betul ya! Padu habis lakonan Nad Zainal ini! Apa-apa pun perkongsian baru di sebalik tabir lakonan Nad Zainal ini sudah meraih hampir sejuta tontonan dan 63 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Anugerah apa2 memang dia ni deserve betol. Kualiti tip top kalau berlakon. Susah jumpe actor macam ni. Kita dapat rasa feel dia”

lakonan nad zainal 2

“Menjadi gila lakonan”

lakonan nad zainal 4

“Aku dah kata..Penangan tupperware..Bahaya tu. Nie bukan masalah pompuan..ni masalah tupperware dia”

lakonan nad zainal 3

“OMG Nad Zainal punya lakonan very real”

lakonan nad zainal 1

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : himpunanceritalawak.com