“Jarang tak buat hal hahaha..” – Telatah Tokti Menyakat Tarik Perhatian Ramai – Lubuk Viral

Kalau sebut sahaja nama Tokti atau nama sebenarnya, Datuk Seri Siti Nurhaliza sememangnya bukan hanya suara sahaja membuatkan ramai tidak jemu ‘terpvkau’ malah wajahnya yang tidak dimakan usia juga turut membuatkan peminat suka melihatnya.

Baru meraikan ulangtahun kelahiran yang ke-43, Tokti yang menyambutnya dengan tema Barbie membuatkan majlisnya itu menerima bermacam-macam pujian, mana tidaknya, awet muda sungguh penyanyi nombor satu negara ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Malah melihatkan satu hantaran video oleh Epie Temerloh juga, Tokti sekali lagi menjadi tumpuan sekali gus hang4t dibualkan oleh peminat dan warganet di aplikasi, TikTok.

Rakaman yang memaparkan dia disolek dengan solekan cantik ini membuatkan ramai tertarik dengan telatah Tokti yang sempat pula menyakat jurusolek disamping video terbabit ditonton ribuan kali.

Pemilik video dalam pada masa yang sama turut berkata bahawa Tokti suka membuatkan orang ketawa dengan telatah dirinya dan dalam video ini juga Tokti sempat buat hal.

Ternyata Tokti juga mempunyai perangai lucunya dan ruangan komen pula nampaknya rata-rata warganet tidak melepaskan peluang meninggalkan bermacam-macam reaksi dengan kecantikan Tokti dalam video yang dimuat naik tersebut di aplikasi, TikTok.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:  http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/