Athisha Khan Sah Bergelar Isteri , Rupanya Suaminya Bkan orang Calang2 – Lubuk Viral

Selepas mengikat tali pertunangan pada 19 Januari lalu, adik kepada selebriti Noor Neelofa iaitu Athisha Khan selamat bergelar isteri kepada pilihan hatinya, Wan Amirul Haiqal, pada petang Sabtu (22 Januari).

Athisha dah ‘off market’

Dengan sekali lafaz, Athisha selamat dinikahkan oleh bapanya, Datuk Halim Khan tepat pukul 3.33 petang di Sime Darby Convention Centre, Kuala Lumpur.

Athisha atau nama sebenarnya Noor Athisha Khan menerima mas kahwin sebanyak RM1000 dan difahamkan tiada hantaran daripada kedua-dua belah pihak pengantin.

Dalam majlis tersebut, personaliti media sosial yang berumur 24 tahun itu tampil menggayakan gaun berwarna putih hasil rekaan Alia Bastamam dan ditatarias oleh Khir Khalid dan rambut oleh Juno Ko.

Keluarga pakai sedondon

Hasil pemerhatian OhBulan, keluarga ini memilih busana berona coklat sebagai warna pilihan di hari bermakna itu.

Majlis pernikahan yang diadakan secara tertutup ini dihadiri ahli keluarga terdekat serta beberapa rakan selebriti yang lain antaranya Sharifah Rose.

Perancang perkahwinan mewah terkemuka iaitu Reka Teemor sekali lagi diberi tanggungjawab untuk menjadi tulang belakang majlis tersebut.

Sebelum ini, ibu Athisha, Datin Noor Kartini memohon doa agar segala urusan anaknya itu dipermudahkan dan majlis mereka mendapat keredhaan dan rahmat Allah S.W.T.

Sumber : ohbulan

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://transformasi.pw