“Air Muka Shuib memang betul2 Rindukan arwh isteri…” Nyanyian Shuib undang sebakk- Lubuk Viral

KALI ini bukan gelagat anak-anaknya yang mencvri perhatian ramai, tetapi Suib sendiri jadi bahan percakapan selepas mendendangkan sebuah lagu berjudul Kepingan Hati milik ST12.

Menyanyi dengan penuh perasaan sambil bermain gitar sudah cukup membuatkan netlzen Seb4k melihat video bapa tunggal empat anak itu.

Video yang telah ditonton sebanyak 1.4 juta kali itu bukan sahaja berjaya membuat netizen menangis tetapi turut terkenangkan isterinya, Allahy4rham Siti Sarah.

“Aku seorang sajakah yang menangis mendengar nyanyian Shuib?” komen seorang netizen.

“Syahdu dan sebak hati mendengar nyanyian Shuib. Suara pun sedap,” tulis seorang lagi pengguna TlkTok.

Shuib sendiri memuji keasyikan lagu tersebut bahkan turut ‘tag’ penyanyi asalnya iaitu Charly van Houten dalam InstaStorynya.

Antara komen peminat

“Pejam mata terbayang arwh isteri”

“Air Muka Shuib memang betul2 Rindukan arwh isteri…”

“Semoga  terua kuat..”

Sumber : kosmo

“Nak lepas rindu yang masih tersimpan…Sampai hari ini arwh Sarah macam ada” Tudung isteri pengubat rindu

PETALING JAYA: Pengurus penyanyi Allhyarham4h Siti Sarah Raissuddin, meminta orang ramai menitipkan sebuah doa buat suami arw4h yang juga pelawak terkenal, Shuib agar diberikan kesihatan yang baik dan kekal kuat untuk membesarkan keluarga kecilnya.

Menerusi entri Instagram, pengurus Allhyarham4h memuat naik satu gambar yang memaparkan pelawak itu mengenakan helaian tudung jenama isterinya, Loveta pada bahagian badannya, menerusi Instagram arw4h Siti Sarah sendiri.

Dalam entri tersebut, dia mended4hkan Shuib kerap kali membawa ke mana sahaja tudung itu untuk mengubati rindunya terhadap arwh isteri tercintanya.

“Sampai hari ini arwh Sarah macam ada dengan Shuib kan? Kali ini, bukan orangnya tetapi perniagaan yang melindungi mahkota wanita.

Selalu Shuib akan membawa tudung Loveta ke mana-mana dia pergi, nak lepas rindu yang masih tersimpan.

“Sama-sama kita doakan dia diberikan kesihatan fizikal dan mental yang baik, serta dapat menggalas tanggungjawab sebagai ibu dan ayah kepada Uwais, Talita, Matin serta Ayash,” coretnya di Instagram.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata warganet turut menzahirkan rasa sebak sekali gus menitipkan doa buat kebahagian Shuib sekeluarga.

“Allahuakbar, sebak baca. Semoga Allah mengangkat kerinduan dan kesedihan Shuib, tdak tergambar perasaan, cuma mampu berdoa,” komen seorang individu.

“Bengkak mata itu, wajah jelas menggambarkan kerinduan terhadap isteri,” komen lagi seorang pengguna Instagram.

“Allah ada dan kami semua ada. sentiasa mendoakan keluarga ini,” tulis ringkas seorang individu menerusi ruangan komen tersebut.

Sekadar Informasi, Allhyarh4m telah pergi dijemputIlahi pada 8 Ogos lalu menlnggalkan empat orang cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, Dzahira Talita Zahra, Ariq Matin serta Ayash Affan yang dilahirkan sebelum pemergiannya.

Sumber : utusan

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://transformasi.pw/