Video Usop Bersama Gadis Pilihan Hati Jadi Perhatian, Ramai Puji! – Lubuk Viral

Muhammad Saiful Naim bin Muhammad Noor atau lebih dikenali dengan panggilan Usop adalah salah seorang penyanyi yang memiliki suara cukup padu. Personalitinya yang kadang kala mencuit hati dan merendah diri membuatkan dirinya cukup disenangi ramai.

Tahun lalu lagi riuh diperkatakan ramai apabila Usop mengumumkan sudah pun bertunang dengan seorang gadis. Memang cantik betul orangnya yang menjadi pilihan hati Usop ini!

 

Malah baru-baru ini satu perkongsian video yang dimuat naik oleh penyanyi ini menerusi laman TikTok miliknya telah mencuri perhatian ramai. Dalam rakaman tersebut dipaparkan Usop bersama gadis pilihan hatinya.

Berikut adalah perkongsian video Usop bersama gadis pilihan hati yang dimuat naik menerusi sosial media milik penyanyi tersebut:

@usop_97 Okey lepas ni dalam MV sejarah cintaku boleh ambik bini sendiri laa tak payah cari model lain dah?? #sejarahcintaku ♬ original sound – Usop

Perkongsian video Usop bersama gadis pilihan hati ini telah meraih lebih 358 ribu tontonan dan 22 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Hang jaga elok2 laa Ucop oiii…Bukan senang nak dapat hat elok2 la ni..Semoga bahagia dunia akhirat Ucop”

Usop Dan Insan Tersayang 2

“Cantik sangat memang boleh jadi model Usop”

Usop Dan Insan Tersayang 4

“Untung Usop dapat wife cantik sangat”

Usop Dan Insan Tersayang 3

“Terbaik..Baik amek bini sendiri bang Ucop..Bini pown lawa haa…Btw abang rays punya shoot memang lawa”

Usop Dan Insan Tersayang 1

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://himpunanceritalawak.com/