Insan Kurang War4s Sering Bertandang, Owner Kedai Tersentuh Tengok Tengah Solat – Lubuk Viral

Terdahulu pernah viral satu kisah iaitu “Hussein G1la” yang tidak sivman tetapi tidak pernah lupa untuk berbuat kebaikan dan masih menunaikan kewajipannya sebagai seorang muslim walaupun tidak war4s.

Terkini, sebuah cerita yang juga sama tetapi berlainan nama dan individu tetapi mempunyai cerita yang sama iaitu walaupun tidak siuman tetapi tidak pernah menggangu sesiapa dan sering kali solat walaupun tidak war4s.

Tular kisah Syed Khairol iaitu seorang lelaki yang tidak war4s yang videonya sedang solat menjadi perhatian. Menurut pemilik video tersebut, iaitu seorang wanita, kedainya selalu didatangi seorang lelakin yang tidak war4s yang suka menyanyi tapi tidak menganggu orang sekeliling.

Satu hari wanita itu tertanya kenapa lelaki itu tiba-tiba diam dan rupa-rupanya sedang solat di dalam kedai yang masih belum siap walaupun dalam keadaan yang tidak sempurna. Walaupub tidak war4s tetapi tetap menunaikan kewajipannya kepada yang Esa.

Video:

@mimieydjewels?Deep.Tak buat solat hajat lg kdai..dia solat dulu dlm ni?Syed khairol doakn bisnes kokmie tauuu♬ original sound – Vitri pradana – Vitri pradana

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang terharu dengan video tersebut dan tidak menyangka bahawa orang yang tidak war4s lagi beriman dari yang sempurna.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Tiktok mimieydjewels