Cuba Tanggalkan ‘Sesuatu’ Di Hidung, Tapi Caranya Bikin Dekah! – Lubuk Viral

Penjagaan muka sering dikaitkan dengan wanita. Namun hari ini sudah ramai lelaki yang mula mengambil berat untuk menjaga kulit wajah. Malah di pasaran juga ada banyak produk yang dijual mengikut keadaan dan masalah kulit.

Biarpun begitu, baru-baru ini satu rakaman seorang lelaki yang cuba tanggalkan sesuatu di hidung telah mencuri perhatian ramai. Dalam perkongsian tersebut kelihatan sesuatu itu adalah sehelai mask untuk hidung yang digunakan sebagai tujuan tertentu dalam penjagaan kulit.

Apa yang mencvri perhatian ramai adalah gelagat dan cara lelaki ini cuba tanggalkan sesuatu di hidung tersebut. Lain macam sungguh rupanya! Berikut adalah rakaman lelaki ini yang telah membuatkan ramai terhibur:

@okeoke27_ Balas @fannyverapasue8 ??? #fyp #berandafyp #fadilpakmuh #bantuinfypdong #fadiljaidi #fyp ♬ suara asli – ambyarrrrrr

Adoi, lawak sungguh gayanya itu! Memang buat hal habis! Apa-apa pun perkongsian rakaman gelagat lelaki cuba tanggalkan sesuatu di hidung ini yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun okeoke27_ telah meraih lebih 2.6 juta tontonan dan 58 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka selepas menyaksikan telatah pemuda ini di ruangan komen seperti berikut:

“Penat betul dengan kelakuan bang Fadil”

Cuba Tanggalkan ‘Sesuatu’ 4

“Kenapa gitu buka nya anak nya Pak Muh”

Cuba Tanggalkan ‘Sesuatu’ 3

“Para editor tunjukan skil mu”

Cuba Tanggalkan ‘Sesuatu’ 2

“Fadil boleh tak sekali je tak bikin aku ketawa lihat kamu”

Cuba Tanggalkan ‘Sesuatu’ 1

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://himpunanceritalawak.com/