“Lain Macam Bagi nafkah..” Diam2 masuk ‘live’ isteri, suami syok tekan banyak ‘gift’- Lubuk Viral

Di dalam dunia serba moden ini, kita boleh menjana pendapatan dengan pelbagai kaedah selama mana ia dari sumber yang halal dan tldak bertentangan dengan syarak.

Terkejvt suami bagi banyak ‘gift’

Misalnya menerusi platform terbaharu yang kini menjadi tumpuan iaitu aplikasi Tlktok.Selain menghasilkan ‘content’ yang menarik, dengan membuat sesi ‘live’ juga membantu kita memperoleh keuntungan melalui pemberian ‘gift’ dari pengguna yang memasuki sesi tersebut, yang mana ia kemudian akan ditukarkan dalam bentuk wang ringgit.

Video:

 

Jadi, tak hairanlah jika wanita ini terkejut apabila suaminya yang ketika itu jugs menyertai sesi ‘live’ nya jadi tak keruan selepas dia menyumbang ‘gift’ yang banyak.

Dalam perkongsian itu, dia yang sedang rancak berbual dengan pengikutnya di Tlktok berhenti seketika kerana serba salah dengan tindakan sang suami berbuat demikian.

“Tak pernah dibuat dek orang”

Rupanya, sambil menyokong isteri, dia juga sedang memberi nafkah kepadanya kerana tahu pemberian itu kemudian akan ditukarkan kepada wang ringgit.

Menjengah ke ruangan komen, rata-ratanya terhibur mengenangkan kecomelan gelagat mereka berdua selain mengagumi cara si suami menjaga dan menyantuni isterinya.

“banyaknya totup…”

Sumber : Redaksi

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://transformasi.pw/