“Sepol Lelaki Baik Nurul”- Nurulhidayah Kongsi Dialog Arw4h Madu Yang Menyentvh Hati! – Lubuk Viral

Aktivis  Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid berkongsi antara ungkapan yang begitu bermakna diberikan oleh madunya, Allahyarhamah Datin Bahazan1riah sehingga membuatkan dia berjanji dengan d1rinya send1ri untuk tidak meny4kiti hati insan istimewa tersebut.

arw4h Yakin Suami Takkan Siakan Hidupnya & Anak-Anak

Menurut Nurulhidayah, arw4h madunya membenarkan suaminya berkahwin sekali lagi kerana Allahyarhamah yakin suaminya tidak akan mensia-siakan kehidupannya dan anak-anak mereka.

“Antara dialog Allahyarhamah kakak madu saya yang membuatkan saya berjanji dengan d1ri saya tak akan meny4kiti dia..

“Nurul, akak terlalu sayang pada Sepol dan yakin dia tidak pernah men1pu akak. Bila dia bagitau nak nikah dengan Nurul, akak terus izinkan sebab akak yakin dia tak akan s1a-s1akan hidup akak dan anak-anak. Sepol lelaki baik Nurul.”- kongsi Nurulhidayah

Tahu Hati arw4h Terlvka

Tambahnya lagi, dia tahu hati arw4h telah terlvka kerana mengizinkan suaminya untuk berkahwin kali kedua.Lantaran itu, dia telah berazam untuk menyantuni arw4h dengan kesabaran dan kasih sayang sehingga akhir hayat arw4h madunya.

“Kerana terlalu sayang pada suami dan yakin akan kasih sayang suaminya, dia mengizinkan. Walaupun saya tahu dia terluka.

Lalu saya berazam untuk menyantuni arw4h dengan kesabaran dan kasih sayang sehingga akhir hayatnya..”- kongsinya lagi

Sekadar info, madu kepada Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid iaitu Datin Bahazanariah Baharudin telah menghembvskan nafas terakhir pada pukul 4.16 pagi di sebuah hospital swasta di Damansara akibat k4nser p4yu d4ra pada 5 November 2020.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Murai my