“Ni Ke Yang Kna Rej3ct Dengan Shuib?” -DSV H4mpir Melent1ng Baca Komen Netizen – Lubuk Viral

Baru-baru ini, pelawak terkenal Shuib mengejutkan ramai apabila mengakui sedang dalam proses berkenalan dengan seseorang. Walau bagaimanapun, artis lelaki berkenaan bertegas belum ada apa-apa perancangan untuk ke tahap seterusnya. Apa yang lebih penting buat masa ini baginya sudah tentu anak-anak.

Sejujurnya saya tiada masalah untuk mengenalinya secara lebih dekat

Selain Siti Nordiana, nama Dato’ Seri Vida juga tak terkecuali digosipkan lantaran usahawan itu dilihat kerap meluangkan masa bersama anak-anak Shuib. Dalam satu temubual bersama Harian Metro, jutawan itu mengakui selebriti berkenaan memenuhi ciri-ciri lelaki idaman yang dicari.

Vida bukanlah individu yang sedang saya berkawan sekarang

Walau bagaimanapun, Shuib pula dalam satu interview lain mended4hkan Dato’ Seri Vida bukanlah individu yang sedang dikenalinya buat masa ini. Dalam pada itu, bapa kepada 4 orang anak tersebut mengatakan mereka berdua berkawan baik sejak Allahyarham4h Siti Sarah masih ada selain turut sama-sama menguruskan satu urusan bisnes.

Ni ko yang keno reject dengan Shuib?

 

Terbaru semalam, Dato’ Seri Vida dilihat telah melakukan satu Instagram Live bersama pembantu peribadi dan juga rakan usahawannya. Namun tiba-tiba sahaja muncul satu komen dari netizen seolah-olah memerli kononnya usahawan itu sudah kena reject dengan Shuib. Dek kerana merasa ger4m, wanita itu kembali men3gur tindakan individu tersebut dengan caranya tersendiri.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:TikTok gee 1998 & Portal Harian Metro