“Bilik Asing-Asing Ke Tu?” – Janna Nick Bercuti Dengan Dini Schatzmann, Lain Pula Soalan Netizen – Lubuk Viral

Pasangan kekasih popular, Janna Nick dan Dini Schatzmann khabarnya sedang berada di luar negara bagi menghabiskan masa bercuti bersama.

Janna juga ada berkongsikan video-video momen percutian mereka di Instagram untuk tatapan peminat di luar sana.

Kelihatan begitu ceria sekali, Janna dan Dini dilihat telah pergi ke beberapa lokasi menarik di United Kingdom.

Menjengah ke ruangan komen, ramai peminat tampil meninggalkan komen gembira melihatkan kebahagiaan pasangan kekasih ini.

Namun ada juga komen-komen nakal netizen yang bertanyakan sama ada Janna dan Dini tinggal di bilik berasingan selama bercuti di luar negara itu.

“Tidur sekali ke pergi travel? Ke bilik asing-asing?” komen seorang netizen.

“Kehulu kehilir, mampu menikah tapi tak menikah, Allahu hati-hati jangan sampai Allah murka..” sahut seorang lagi pengguna media sosial.

Namun begitu, ada pengguna Instagram menyangkal dakwaan netizen dan menjelaskan Janna dan Dini ke luar negara bagi urusan kerja dan turut disertai ramai pasukan produksi.

Dalam satu hantaran lain, Janna juga ada memuat naik hantaran memaklumkan bahawa dia ke luar negara pada 14 Disember lalu untuk tugasan bersama sebuah jenama terkenal, Louis Vuitton.

Sumber: Beautifulnara

TERVK dikec4m selepas berkongsi foto memakai pakaian yang ters3lak hingga menampakkan bahagian d4da, pelakon Janna Nick tidak mel3nting malam menerima komen-komen netizen dengan hati terbuka.

Tidak berniat menegakkan benang yang basah, Janna atau nama sebenarnya Nurul Jannah Munir, 26, berkata, netizen mungkin terkejut dengan imej berkenaan berikutan sudah biasa melihat dia berpenampilan ‘boy1sh’.

“Kalau orang kata s3ksi saya terima, memang itu s3ksi la. Kalau ada yang kata itu biasa pun saya terima.

“Apabila kita sendiri memilih untuk upload gambar yang mengundang kec4man saya kena terima la, saya tahu memang akan ada kec4man.

Janna akui perkongsian foto s3ksi tersebut mengund4ng kec4man netizen.

“Saya bukan jenis kalau upload akan delete balik jika kena kec4m. Tapi apabila ada artis lain yang pakai tube dan selvar pend3k tak ada pun orang datang b4sh.

“Mungkin orang terbiasa dengan imej saya sebelum ni yang agak boy1sh, jadi mereka terkejut tengok apabila saya kenakan pakaian yang agak s3ksi,” ujarnya ketika dihubungi mStar.

Janna ditemui pada sidang media secara virtual bersama mStar bagi promosikan drama Malaysian Gh0st Stories yang diadakan secara maya pada Selasa.

Pada 31 Ogos lalu Janna memuat naik foto dia memakai blouse hingga mend3dahkan sedikit bahagian d4da di Instagram sempena Hari Kebangsaan 2021.

Saya bukan jenis kalau upload akan delete balik jika kena k3cam

JANNA NICK

PELAKON

“Kemerdekaan bagi saya adalah apabila makan, berat badan saya tak akan naik.

“Gurau! Semoga kita semua ‘merdeka’ daripada virvs Cov1d-19 ni ok. Jadi kita bebas ke mana-mana,” tulisnya mengiringi posting berkenaan.

Foto berkenaan menerima lebih 100,000 tanda suka dan 3,000 komen yang rata-ratanya meng3cam dan meminta dia mem4dam gambar berkenaan.

“Delete please s3ksa aku melihatnya.

“Maaf nak bagitahu sebelum post tu edit dulu gambar tu, cover dengan emoji ke, bukan apa banyak mata yang memerhati.

“Bawaklah bertavbat dunia dah nak ki4mat, jangan banyak main sangat. Taub4t sebelum terlambat!” antara komen netizen.

Sementara itu, pelakon drama Mist3ri Mona ini meminta orang ramai untuk mendoakan agar dia berubah menjadi insan yang lebih baik.

Tambahnya, sebagai manusia dia juga menginginkan satu pengakhiran hidup yang baik.

“Jadi apa yang saya boleh katakan di sini, just doakan saya untuk jadi yang terbaik.

“Macam Zizi Kirana dulu imej s3ksi sekarang Alhamdulillah dah bertudung.

“Kita tidak tahu pengakhiran hidup seseorang,” ujarnya.

Sementara itu, Malaysian Gh0st Stories yang menghimpunkan 18 kisah ser4m lagenda ditayangkan secara eksklusif melalui saluran Astro Ria bermula 25 Ogos lalu.

Drama tersebut menampilkan sentuhan tiga pengarah berbeza yang terdiri daripada Izuan Mokhtar, Azhari Zain dan Eoon Shuhaini.

Selain Janna Nick barisan pelakon lain seperti Nazeera Sardi, Ellie Suriaty, Adam Shahz, Anna Jobling, Keith Foo, Kazar Saisi dan ramai lagi.

Sumber: Mstar/nezpower

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : http://transformasi.host