AC Mizal Membeb3l Dalam Loghat Negeri Sembilan, “Hahaha Kelakarlah” – Lubuk Viral

Cukup sinonim dengan loghat Negeri Sembilan, AC Mizal antara anak seni yang tidak lokek berbual dalam lenggok bahasa kampung halamannya. Sudahlah berbakat dalam bidang nyanyian dan lakonan, AC Mizal juga pandai berlakon dan mengacara.

Malah umum sedia tahu AC Mizal antara yang sering membuat lawak selamba yang mampu menghiburkan peminatnya. Selain dari itu, baru-baru ini satu rakaman AC Mizal bersama Raja Afiq telah mencuri perhatian ramai.

Dalam perkongsian tersebut kelihatan kedua-dua pelakon ini sedang duduk bersantai sambil berbual. Apa yang mencuri perhatian ramai adalah bila mana AC Mizal mula membebel mengenai loghat percakapan asal usulnya.

Berikut adalah perkongsian rakaman AC Mizal membebel dalam loghat Negeri Sembilan yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun fida putri ini:

Perkongsian rakaman telatah lawak AC Mizal ini telah meraih lebih 600 ribu tontonan dan 82 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur dengan perkongsian rakaman ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:

“Orang nismilan je taw cakap je kasar tu semua bergurau je, tapi dalam hati lembut”

AC Mizal Membebel Dalam 4

“Iyoo banyak orang nogori dah berjayo tapi lupa asal usul”

AC Mizal Membebel Dalam 3

“Hahahaha gerak khas patutnya macam garang eh garang? tapi yang ni kelakoo je aku tengok lembik mulut aku asyik gelak”

AC Mizal Membebel Dalam 2

“Part repeat paper 3 kali tu tak boleh la aku”

AC Mizal Membebel Dalam 1

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :  https://himpunanceritalawak.com/