[VIDEO] Gelagat Elvina Mohamad us1k PS Mansur mel4tah buat ramai terhibur – Lubuk Viral

Sudah pasti setiap orang mesti ada kenalan yang suka mel4tah apabila dicuit atau terkejut. Perbuatan mel4tah dalam kalangan masyarakat kita juga sememangnya sudah tidak asing sejak dulu lagi.

Kebiasaan orang yang mel4tah adalah orang tua, namun ada juga orang muda yang sudah mel4tah. Mel4tah ni dikaitkan dengan orang Melayu terutama di Asia Tenggara. Kadang-kadang terhibur juga apabila melihat mereka terkejut.

Selain itu, meng4cau orang yang kuat mel4tah memang seronok, tetapi mereka sebenarnya penat kerana mel4tah juga menggunakan tenaga yang banyak.

Baru-baru ini, menerusi akaun Tiktok, pelakon Elvina Mohamad mencvri perhatian netizen apabila gelagatnya mengvsik jurusolek artis iaitu PS Mansur yang juga merupakan seorang yang mel4tah membuatkan ramai terhibur.

“Good morning! Mulakan hari anda dengan senyuman. Nahh tengok video ni confirm tersenyum,” katanya di ruangan kapsyen.

Video:

 

@elvinamohamad Good morning! Mulakan hari anda dengan senyuman. Nahh tengok video ni confirm tersenyum ? #fyp #foryou #pslatah ♬ original sound – Elvina Mohamad

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 215k tontonan, 14.4k likes dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat mereka.

PS Mansur atau nama sebenarnya Mansur Shaari sebelum ini menarik perhatian orang ramai apabila sebuah video menembak di lapang sasar tular telah dikongsi netizen yang tercuit hati dengan gelagat lucunya.

Komen netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Tiktok elvinamohamad