“Awek daddy ni dah pandai buat rambut” – Comel Sangat Dekta Dah Pandai Bergaya Sekarang – Lubuk Viral

Mencvri perhatian ramai baru-baru ini ialah anak kedua Shuib itu iaitu Dzahira Talita Zahra atau Dekta yang banyak menghiasi media sosial sebelum ini apabila meminta Shuib untuk memberi ibu baru kepadanya.

Anak kedua shuib itu merupakan satu satunya anak perempuan shuib yang semakin hari membesar persis ibunya. Walaupun masih kecil, talita dilihat pandai bergaya di media sosial.

Terkini, tular satu video apabila shuib sedang menyakat anak perempuannya itu yang telah membuat rambut kerinting tetapi hanya diparas bawah sahaja yang dikerintingkan. Gelagat shuib yang menyakat talita membuatkan video itu tular.

Video tersebut mendapat beribu tontonan apabila shuib bertanya kepada talita berapa lama masa yang diperlukan untuk mendapatkan rambut kerinting itu dan sambil memanggil jurugambar untuk mengambil video rambut kerinting Talita itu.

Video:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Apabila menjengah ke ruangan komen pula ramai yang memuji kecantikan talita kini yang semakin membesar dan semakin persis seperti Arw4h ibunya iaitu Siti Sarah Raisuddin.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Instagram shuibsepahtu