DSV Ded4hkan Shuib Mempunyai Ciri-ciri Lelaki Idamannya, Segelintir Orang Juga Setuju Mereka Serasi. – Lubuk Viral

Jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida tidak menolak sekiranya ditakdirkan bercinta dengan pelawak dan usahawan popular Shuib.

Vida berkata, Shuib memenuhi ciri-ciri lelaki idaman yang dicari selama ini.

“Shuib seorang lelaki yang baik dan penyayang. Saya lihat sendiri bagaimana dia melayan anak-anaknya dengan penuh kasih sayang. Sejujurnya saya tiada masalah untuk mengenalinya secara lebih dekat. Lagipun sebelum arw4h Siti Sarah men1nggal dunia kami sudah menjadi rakan kongsi untuk produk makanan Unagi.

“Malah, saya pun rapat dengan anak-anaknya. Saya selalu juga bersiaran langsung bersama anak-anak Shuib melalui Instagram ibu mentuanya. Seronok setiap kali berpeluang bersembang dengan mereka,”katanya.

Menurut Vida, biarpun ada segelintir orang menganggap dirinya serasi dengan pelawak itu namun setiap perhubungan perlu melalui proses perkenalan dan restu.

“Orang luar boleh berkata apa saja, tapi hati manusia tak boleh dipaksa-paksa. Tuan empunya badan yang akan membuat keputusan.

“Kalau tanya saya sekarang saya tiada masalah untuk berkawan dengan Shuib,”katanya.

Sebelum ini, Vida juga sudah beberapa kali bertemu dengan anak-anak Shuib dan arw4h Siti Sarah.

Sumber :Hmetro

Baru-baru ini, jutawan kosmetik Datuk Seri Vida mengadakan sambutan hari lahir anak sulung Shuib Sepahtu iaitu Uwais Al Qarni kerana tidak dapat memenuhi jemputan sebelum ini.

Membahasakan dirinya sebagai Mama Vida, menerusi video dikongsikan di Instagram dapat dilihat anak-anak arw4h Siti Sarah begitu mesra dengan usahawan kosmetik itu.

Komen Netizen:

Perkongsian video itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang memuji sifat keibuan Vida, malah dilihat tldak kekok melayan anak-anak Shuib. Malah, netlzen memuji tindakan Vida yang mahu menghiburkan anak-anak arw4h Sarah.

Namun, ada komen seorang netizen yang berharap agar Vida berjodohan dengan Shuib dan menjadi ibu kepada anak-anak pelawak itu.

Malah, ada yang mengusik Cik B mungkin akan setuju dengan jodoh kali ini kerana akan mempunyai adik yang ramai.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://earnsupport.com/