[VIDEO] “Jange wak udoh ko anok aku!”- Mama Ekora N4ngis B0ngkar Kisah Sebenar Rumahtangga Anak Yang Pernah Viral – Lubuk Viral

“Jange raso diri tu besar, jange wak udoh ko anok aku!”

Itulah luahan hati seorang ibu juga usahawan kosmetik yang berasal dari negeri Kelantan itu dalam ‘live’ Facebooknya semalam.

Tahun lalu, sempat kecoh dengan kisah seorang wanita yang did4kwa telah mengasari anak kandungnya sendiri hanya kerana disebabkan tidak berpuas hati dengan status WhatsApp. Remaja berusia 17 tahun yang sudah berkahwin waktu itu mended4hkan kejadian berlaku ketika suaminya keluar melakukan COD.

Terbaru, wanita dikenali sebagai Ika Ekora tersebut sempat mendedahkan perkembangan terbaru menerusi Facebook Live tentang anak perempuannya yang sudah lama keluar dari rumah dan tinggal bersama suami. Terdahulu, dia sebelum ini sempat dikec4m konon ‘derh4ka’ serta mengabaikan anak sendiri.

Video

Selepas kejadian viral tersebut, Ika berharap anaknya yang dipanggil Ujie dan juga menantu dapat hidup dengan bahagia seperti yang diinginkan mereka. Walau bagaimanapun, terbaru difahamkan pasangan tersebut menghadapi konflik rumah tangga dan remaja berkenaan sudah pun dibuang suaminya.

Meskipun pernah terguris, namun wanita tersebut kelihatan cukup sebak apabila mengenangkan cahaya mata sulungnya diperlakukan seperti itu.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen cukup terkejut dengan kisah yang baru dikongsi tersebut. Dalam pada itu, ramai yang berharap si anak dapat meminta maaf kepada ibunya dan menjernihkan keadaan.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :TikTok Iysa, Nayue966, affendiaziz8