Muka Bengk4k Akibat Jatvh Papan Selaju, Ini Keadaan Naim Daniel Sekarang – Lubuk Viral

PETALING JAYA – Pelakon dan juga penyanyi Naim Daniel mengalami kecee.der3an ringan pada muka dan tangan selepas terj3tuh ketika melakukan aktiviti bermain papan selaju di salah sebuah tapak permainan tersebut di Shah Alam, Selangor, malam tadi.

Naim atau nama lengkapnya Muhammad Naim Daniel Baharin, 25, ketika dihubungi Kosmo! Online memberitahu, dia terj3tuh dan mukannya tersembam pada lantai selepas gagal menyeimbangkan badan ketika sedang melvncur atas papan selaju.

“Tersalah langkah. Saya gagal seimbangkan badan dan muka saya tersemb4m pada lantai gelanggang permainan papan selaju.

“Lagi pun tempat bermain di situ agak gelap sebab banyak lampu yang r0sak. Bahaya sebenarnya. Tapi sebab sudah beberapa kali bermain di sana, jadi saya dah biasa. Cuma malam tadi nasib kurang bernasib baik,” katanya.

Ujar pelantun lagu Purnama itu lagi, selepas terjatuh dan mengalami keccede,raan, dia telah dibawa rakan-rakannya termasuk penyanyi Ismail Izzani ke sebuah klinik untuk mendapatkan rawatan.

“Tak ada apa yang serius sangat. Cuma tangan terselivh dan luka pada kening serta dagu hingga menyebabkan mata sedikit bengkak.

“Alhamdulillah doktor maklumkan tidak ada anggota yang p4tah. Doktor ada bagi ubat tahan s4kit dan surut bengk4k sahaja,” katanya.

Disoal tentang jadual penggambaran yang mungkin terpaksa ditangguhkan, Naim berkata buat masa ini dia tidak terikat dengan mana-mana jadual kerja dalam masa terdekat dan hanya akan kembali menjalani pemnggambaran sekitar dua minggu lagi.

“Nasib baik penggambaran lagi dua minggu. Jadi saya ada masa untuk berehat dan sembuh sepenuhnya,” katanya.

Jelas Naim, sukan papan selaju dan kecceder.aan adalah perkara biasa yang akan dihadapi oleh peminat aktiviti l4sak tersebut.

Malah, kecceder.aan yang dialaminya itu tidak akan melunturkan minatnya untuk terus bermain papan selaju.

“Aktiviti papan selaju memang ada c4baran dan risiko yang perlu ditempuh. Apa yang penting adalah utamakan keselamatan diri ketika bermain,” jelasnya.

KOMEN NETIZEN:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : – K! ONLINE