“Bahagia Sangat Tu Bang…” – Pelajar Cuba Baju Sekolah Tapi Dah Ketat – Lubuk Viral

Musim kembali ke sekolah sudah bermula sekarang ini, sudah ramai pelajar yang memulakan sesi persekolahan setelah hampir beberapa bulan sekolah ditutup ak1bat daripada penularan Cov1d 19.

Apabila tiba musim kembali ke sekolah, ibu bapa lah yang akan pening kepala memikirkan adakah pakaian seragam mereka masih boleh dipakai, maklumlah bila kanak2 berada di rumah ini, aktiviti luar jarang ada dan ini menyebabkan berat badan mereka naik.

Begitulah yang berlaku kepada seorang pelajar sekolah menengah ini yang akan memulakan sesi persekolah tetapi pakaian seragamnya tidak muat kerana berat badannya yang telah naik. Bukan sahaja tak muat tapi memang macam tak boleh bernafas.

Menurut pemilik video itu, esoknya dia nak pergi sekolah sambil berceloteh tetapi tengok pakaian seragamnya memang tak muat dah sambil menepuk pervtnya yang dah agak membesar sampaikan baju pun hampir mustahil untuk dibutangkan.

Video:

 

@lacozzzzzlast minute can’t relate?♬ suara asli – SUBAG GOO

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang bertanya samada dirinya sedang mengandung ke melihat kepada saiz perutnya persis ibu mengandung. Lawak jugak netizen ini kan.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Tiktok lacozzzzz