Anak Perempuan Tunggal Pewaris Perniagaan Arw4h Siti Sarah – “DekTa Akan Teruskan…” – Lubuk Viral

Legasi perniagaan, Ratasya Empire Sdn Bhd yang ditinggalkan Siti Sarah Raissuddin, diteruskan oleh anak tunggal perempuan Allahy4rhamah, Dzakira Talita Zahra, 9.

Perkara tersebut diumumkan Ketua Pegawai Eksekutif Ratasya Empire, Siti Fatimah Suberi ketika majlis pelancaran kempen Loveta X Anzalna yang diadakan di The Ruma Hotel & Residences pada Jumaat lalu.

“Talita akan menyambung legasi peniagaan ibunya memandangkan dia sendiri sudah menunjukkan minat yang mendalam terhadap bidang fesyen dan perniagaan.

“Buat masa sekarang saya akan uruskan perniagaan ini sehinggalah DekTa (Talita) sudah betul-betul bersedia untuk menguruskannya dan mengambil alih.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

“Kami juga sudah mempunyai perancangan untuk memperkenalkan tudung untuk kanak-kanak sempena sambutan Hari Raya Aidilfitiri tidak lama lagi,” kata Siti Fatimah yang juga ibu tiri kepada Allahy4rhamah.

Bagaimanapun kata Siti Fatimah, Ratasya Empire akan memberi tumpuan kepada kempen Loveta X Anzalna yang baru sahaja bermula.

Mengulas mengenai pemilihan Anzalna, Siti Fatimah berkata Loveta menyambung hasrat Siti Sarah untuk menyunting pelakon tersebut.

“Allahy4rham sudah lama ingin bekerjasama dengan Anzalna dan kami teruskan hasrat dia. Alhamdulillah, Anzalna bersetuju untuk menjalin kerjasama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88)

“Terima kasih kepada Azalna kerana hubungan baik yang terjalin antara beliau dan arw4h Sarah sejak dahulu menjadi asbab beliau sudi memilih jenama Loveta dalam kempen kali ini,” katanya.

Menerusi kempen Loveta X Azalna, mereka memperkenalkan Anzalna Shawl yang juga merupakan shawl semi instant yang hadir dengan 11 koleksi warna.

Menariknya, produk kali ini dihasilkan mengikut citarasa pelakon berkenaan yang mahukan tudung mudah dipakai tetapi mempunyai kelas dan standard tersendiri.

“Kami berharap agar koleksi ini dapat memenuhi citarasa wanita bertudung di luar sana, terutama yang sukakan gaya ringkas dan cepat.

“Saya bersyukur kerana dapat menunaikan impian Siti Sarah sekarang. Dan hari ini adalah hari yang bermakna buat kami dan arw4h,” katanya terharu.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://gempak.com/