“Daddy Bila Aunty Daddy Nak Datang…” Anak Shuib Kant0ikan Daddy. Shuib Buka Cerita Sebenar – Lubuk Viral

SELEPAS hampir lima bulan pemergian isteri tercinta iaitu Allhyarh4m Siti Sarah Raisuddin, pelawak dan ahli perniagaan Shuib Sepahtu mengakui ada mengenali wanita lain.

Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad, 38, bagaimanapun berkata, hubungan itu masih terlalu baharu dan diperingkat berkawan.

“Ada kenal orang baharu, hanya berkawan dahulu buat masa sekarang” “Saya tk berani nak cakap. Harap semuanya baik-baik sahaja. Saya serahkan kepada Allah.

“Nak bercerita soal apa yang berlaku ke depan saya sendiri tidak tahu,” katanya.

Anzalna dilantik sebagai duta tudung Loveta.

Shuib ditemui pada Majlis Pelancaran Tudung Loveta X Anzalna yang diadakan di Hotel The Ruma, Kuala Lumpur pada Jumaat.

Dalam pada itu, bapa kepada empat cahaya mata ini berkata, dia sudah mendapat lampu hijau’ daripada ibunya untuk mencari pengganti.

“Ibu pun ada bercakap supaya saya mula kenal dengan orang lain. Tapi saya fikir bagaimana orang nak terima saya dengan anak empat.

“Ada yang cakap terlalu awal. Ada juga yang cakap untuk saya terus bergerak,” ujarnya.

Berkongsi tentang perkembangan lain, Shuib beritahu dia kini lebih fokus pada keluarga dan perniagaan air minuman Bubble Bee yang diusahakan.

“Saya memang slow down sedikit dalam dunia seni. Ramai juga kawan-kawan yang ajak kernbali. “Namun buat masa sekarang mahu fokus kepada keluarga dan perniagaan, “Selagi tak jumpa orang baru, saya asyik terkenang dan simpan perasaan sendiri,” jelasnya.

VIDEO

kini Shuib bapa tunggal kepada empat cahaya mata.

Untuk rekod, Shuib berkahwin dengan Siti Sarah pada tahun 2011.

Siti Sarah, 37, menghembvskan Nafas terakhir pada pukul 5.13 pagi Isnin, 9 Ogos lalu di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) Kuala Lumpur aklbat C0vldl9.

Allhyarh4m menjalaniPembedahan bagi mengeluarkanBayi lelaki ketika kandungannya berusia lapan bulan pada 6 Ogos lalu yang diberi nama Ayash Affan.

Selain Ayash, Allhyarh4m menlnggalkan tiga lagi cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8 dan Ariq Matin, 6.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : mstar