“Reda Allah terletak kepada reda kedua ibubapa,” – [VIDEO] Tazkirah PU Rizz kepada Neelofa raih perhatian netizen – Lubuk Viral

Sebut sahaja nama pasangan selebriti dan usahawan popular ini, Neelofa dan suami, Haris Ismail atau turut dikenali sebagai PU Riz pasti ramai yang semakin tercuit hati dengan gelagat mereka yang rupa-rupanya suka usik antara satu sama lain.

Mahu memiliki zvriat yang soleh serta membina keluarga hingga ke syurga merupakan antara impian awal pasangan selebriti Neelofa dan Pencetus Ummah (PU) Riz sebelum mereka mendirikan rumah tangga pada Mac tahun lalu.

Jika diikutkan, cakap-cakap tentang isteri kepada pend4kwah Muhammad Haris Mohd Ismail ini sedang hamil bukanlah perkara baharu namun kali ini ia lebih ketara.

Kini, d4kwaan yang mengatakan Neelofa hamil semakin hangat apabila sekeping gambarnya yang seolah-olah terlihat ‘baby bump’ tular di media sosial pada November lalu.

Bagaimanapun, Neelofa berkata InsyaAllah dia akan kongsikan berita baik ini nanti… kita pun nak doa-doa orang ramai, bukan benda bvruk nak disorokkan cuma apabila tiba masa yang tepat, pasti saya kongsi.

Terbaru, video Haris yang sedang memberi tazkirah kepada isterinya Neelofa dengan suasana yang sangat cantik buat ramai terharu dengan pasangan ini yang mana mereka telah disatukan sebagai suami dan isteri pada Mac tahun lalu.

“Satu perkongsian yang barangkali boleh diterjemahkan sebagai pengerat kasih sayang untuk kita semua, insya-Allah. Moon Pillow,” kata Neelofa di ruangan kapsyen.

Video:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 214k likes dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terharu melihat hubungan romantis mereka.

Komen netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: ig neelofa via sinetronmalaya