“Aku dah anggap macam keluarga,” – Lama tak jumpa, Ozlynn Wati imbau kenangan bila jumpa PA pertama – Lubuk Viral

Sahabat yang baik merupakan orang yang memiliki rasa tanggungjawab terhadap diri kita, tetapi tidak memiliki hubungan pertalian d4rah dengan kita. Dalam erti kata lain, sahabat bukan terdiri daripada adik-beradik tetapi merupakan hubungan yang hampir sama dan serupa seperti hubungan persaudaraan antara adik-beradik.

Setiap kali berjumpa dengan sahabat, mestilah ramai yang akan berasa teruja terutamanya apabila kita sudah lama tidak berjumpa dengan mereka.

Sama seperti situasi yang dikongsikan ini di mana selebriti iaitu Ozlynn Wati memuat naik satu entri di laman instagram miliknya, apabila dia bertemu sahabat merangkap pembantu pribadi pertamanya suatu ketika dahulu.

“Lama tak jumpa.. p.a pertama aku dulu.. selalu aku buat dia p0nteng kerja sampai berhenti kerja terus sebab teman aku shooting.. sahabat yang aku dah anggap keluarga.. sama-sama buat perangai gil4.. habis shooting pukvl 2-3 pagi, boleh lagi mer4yau tak balik rumah naik genting lepak-lepak.

“Balik rumah kena h4mun dengan abah sebab balik lambat. Tali pinggang p0lis atas kerusi standby nak hinggap badan jek.. dua-dua sama naik.. aduhai kenang balik dulu-dulu memang gelak besar.. nakal nak m4mpuih dua-dua nih.. ada je agenda.. Alhamdulillah semakin dewasa semakin matang.. dapat luang masa kejap .. nanti kita teh tarik pulak ye,” kata Ozlynn di ruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 22.3k likes dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata memuji keakraban persahabatan mereka.

Komen netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Instagram jozlynnhanania