“Hayder Dah jdi abang dah..” (Video) Hamil Ank Kedua, Eyra Hazali N4ngis Brpeluk Dgn Suami. Rupanya Dah… – Lubuk Viral

Pelakon, Eyra Hazali dan suami yang merupakan penjaga gol bola sepak pasukan Johor Darul Ta’zim (JDT), Muhammad Haziq Nadzli dilihat meluangkan masa bersama anak sulung mereka, Hayder Qhalish di sebuah taman tema hiburan di Selangor baru baru ini.

Menerusi hantaran di Instagram, Eyra meluahkan rasa teruja apabila anak sulungnya itu dapat melihat pelbagai jenis binatang di taman tema yang dilawati mereka dengan kapsyen:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali)

“Hayder finally got to see lots of animals ! Best sebab dapat pegang and bagi makan. No worries,haiwan semua jinak and we had so much fun there. For those yang tanya,nama tempat ni 99 Wonderland Park. Bawak kids waktu malam sebab cantik and tak panas ?”

Namun begitu, hantaran tersebut telah men.curi  perhatian peminat apabila peminat men.dak.wa penampilan Eyra seakan sedang ha.mil?

Akhirnya Eyra Hazali B0nkar Isu Dak.waan Sedang Hamil

Pelakon, Eyra Hazali mengumumkan dirinya kini sedang hamil cahaya mata kedua dengan kan.dungan mencecah usia lima bulan.

Isteri kepada penjaga gol Johor Darul Ta’zim (JDT), Muhammad Haziq Nadzli itu menggunakan kaedah yang sama untuk berkongsi khabar gembira itu kepada suami dan anak sulungnya dengan menyerahkan hadiah ber.ben.tuk kit ujian keha.milan.

“Awak se.rius ke sayang? Atau ini adalah ujian keha.milan yang lama dulu?,” kata Haziq menerusi hantaran video yang dimuat naik Eyra di Instagram.

Menerusi rakaman video itu, Eyra berkata kit ujian keha.milan itu adalah yang baru.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali)

“Saya baru menggunakan ujian keha.milan ini sebentar tadi, hendak melom.pat teruja tetapi awak berada di dalam bilik berhadapan itu. Saya ada membuat satu lagi ujian keha.milan di bawah,” katanya.

Pasangan itu kemudian ber.pe.lukan dan tidak dapat mena.han air mata kegem.biraan.

Berita gembira itu kemudian dikongsi dengan ahli keluarga melalui panggilan video.

Eyra dan Haziq mendirikan rumah tangga pada 1 November 2019. Majlis perkahwinan mereka diadakan secara sederhana di sebuah masjid di Kuala Lumpur.

Mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki Muhammad Hayder Qhalish Muhammad Haziq

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Instagram Eyra Hazali