Muka bapak dah cu4k, Netizen Berdek4h Tengok Anak Kant0ikan Ayah ‘Gat4l – Lubuk Viral

Bila bercakap tentang kanak2 ni, mereka ini diibaratkan seperti kain putih, mereka tidak pandai men1pu, mereka hanya bercakap tentang kebenaran sahaja. Sebab itulah bila kanak2 mengatakan sesuatu, kita akan cenderung untuk lebih percaya.

Ibu bapa adalah cerminan terbaik bagi seseorang kanak2. Pada usia yang awal, kanak2 selalunya mempunyai imaginasi yang kreatif dan kanak2 yang kreatif ini selalunya lebih cerdik dan kanak2 yang kreatif ini juga akan selalu menjadi buah hati ibu bapa mereka.

Itulah yang berlaku kepada seorang lelaki yang agak sedikit takut apabila anak lelakinya yang masih bergelar kanak2 itu ny4ris k4ntoikan dirinya. Ianya terjadi apabila kanak2 itu disoal samada ayahnya itu mengg4tal atau tidak sewaktu keluar bersama mereka.

Nasib baik apabila kanak2 tersebut pandai menjaga rahsia ayahnya itu tanpa membuatkan ibunya itu was-was. Setelah ditanya adakah ayahnya itu mengg4tal atau tak dan selamba sahaja muiz menjawab yang ayahnya gat4l tetapi dia dah tolong garukan. Memang boleh dipuji kreativiti kanak2 tersebut menjawab soalan ibunya.

Video:

 

@nyett_jahatt AHHH ngisau lha tu hahahanat#lawakviralmalaysia #newtrend #funny #budakvideoofficial #trend #viralnewsmalaysia #fypシ #new #newstiktok #for #foryoupage #trending #running #fy #foryou #viralvideo #viral #follower #like ♬ bunyi asal – LacosTe.stone ?

Bila menjengah ke ruangan komen pula rata2 netizen memuji ketangkasan kanak2 tersebut yang menyelamatkan ayah dia tu. Ramai yang tergelak dengan tindakan pantas itu.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Tiktok