“Tak pernah tak buat hal,” – Aedy Ashraf dan Amelia Henderson buat ‘IG Live’, komen Aeril Zafrel pula cvri tumpuan – Lubuk Viral

Drama bersiri Kisah Cinta Kita sememangnya sangat popular dikalangan penonton buat masa sekarang, dimana ianya telah bersiaran selama 28 episod bermula 26 November 2021 menerusi slot Akasia TV3 setiap hari Isnin hingga Jumaat.

Menampilkan gandingan pelakon Aedy Ashraf, Amelia Henderson serta beberapa pelakon yang lain, drama ini kian mendapat tempat di hati peminat sehingga ada yang berkongsi kisah romatik mereka di beberapa platform media sosial seperti Facebook, Instagram, TikTok dan sebagainya.

Baru-baru ini menerusi satu siaran langsung Instagram (IG live), kedua-dua pelakon utama iaitu Aedy Ashraf dan Amelia Henderson sekali lagi mencvri tumpuan peminat dengan gelagat mereka.

Rakaman siaran langsung Instagram tersebut kemudian dikongsi di platform Tiktok oleh @axzlina dan menjadi tular kerana komen mencuit hati yang dipercayai daripada pelakon, Aeril Zafrel dikatakan turut menyertai IG live mereka.

Video:

 

@axzlina05 #kisahcintakita #aerilzafrel #fyp ♬ original sound – maralovepets

Ketika artikel ini ditulis, video tersebut telah mendapat 441k tontonan, 30.3k likes, dan pelbagai komen dari warganet yang rata-rata terhibur dengan komen yang diberikan oleh Aeril Zafrel.

Untuk makluman, Kisah Cinta Kita bersiaran selama 28 episod bermula 26 November 2021 menerusi slot Akasia TV3, setiap hari Isnin hingga Jumaat, pukul 7.00 malam.

Komen netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Tiktok