“Sampai hati mak, Sampai mak kenakan saya” Bonda Rozita video call, spot check Aliff di hospital- Lubuk Viral

Baharu saja viral video Usahawan kosmetik terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri dij4ngkiti C0v!d.19 tahap tiga selepas pulang bercuti dari Turki, ibunya pula tampil mend4kwa perkara sebaliknya.

Ibunya yang dikenali sebagai Bonda Rozita atau Rozita Ibrahim berkata, video yang dimuat naik oleh anaknya itu bukanlah situasi terbaharu Aliff.

Sebaliknya kata beliau, anaknya kini sihat walafiat.

Bagaimanapun Bonda Rozita tidak pula mengesahkan anaknya benar-benar pernah dij4ngkiti C0v!d.19 atau sebaliknya.

“Kau memang raja viral kan @aliffsyukriterlajaklaris ..!! Rasa sini Mak hamput ko kri. Mak kasi hints isshhh. Masa posting tangan tu. Memang dileksia tak paham bahasa.Mak ger4m dengan ko Kri,” tulisnya di Instagram.

Menurut Rozita, beliau sudah beberapa kali menegvr anaknya itu untuk tidak menggunakan kontrov3rsi yang keterlaluan namun Aliff Syukri tidak mengendahkannya.

“Mak sound (tegur) Ida, Kri Mak Call, DM tak jawab, semalam mak dah tegur, pempahamlah (fahamlah). Ni mak tegur terus, biar kau rasa. Nak sangat kan viral. Meh mak kec4m kau pulak,”tambahnya.

Menerusi jawapan Rozita kepada netizen di ruangan komen, usahawan berkenaan marah terhadap strategi pemasaran yang digunakan oleh anaknya.

DATIN SHAHIDA CERITAKAN APA YG TERJADI

Tak berenti2 saya dapat whatsapp dan dm bertanya ttg keadaan suami @aliffsyukriterlajaklaris …. Ya dia p0sitid cov!d dan ditahan di hospital sejak 4 hari lalu kerana ada infections pada paru2…keadaan nya semakin baik….

semasa di turki kami buat test PCR sebelum balik neg4tif,masa di KLIA juga hasil swab pun neg4tif…selepas 3 hari dia demam tervk sampai tak boleh bangun….bila buat test di hospital dia disahkan p0sitif….

Bernasib baik sebab sebelum tu kami ambik insurans yg boleh cover jika terkena cov!d stage 3 -5 …..kalau stage 1-2 mmg kuar4ntin di rumah sahaja…

Masa dia demam hari pertama saya dah suruh buat test dia degil kata dah buat neg4tif…sampai dah x larat bangun dan nak pitam baru la dia ke hospital sendiri sebab dah tak tahan sakitnya…pesanan utk anda kalau demam buat la swab cov!d ya…kita tak tahu sebab virvs tu tak nampak…

Apapun keadaan dia dah kembali pulih dan sihat….doaka juga kami sekeluaga,dan kita semua…terhindar dari cov!d ..terima kasih sahabat,jiran,followers yg ambil beray dan mendoakan kami.

Melalui Instagram Datin Shahida, beliau turut memaklumkan bahawa keputusan c0vid telah diterima dan dia positif.

Ramai menanti…Baru dapat result ptg ni ….kontak rapat kan…saya pun positif juga…..Alhamdulillah anak2 semua sihat….

Doakan saya cepat sembuh..kiranya saya kena kuar4ntin balik semula kan 10 hari atau saya sambung je ku4rantin tu??

Bonda Rozita VC spotcheck dengan Dato Aliff

“Sampai hati makSampai mak kenakan saya…dah la saya kena cov!d stage 3…boleh pula mak kata saya berlakon nazak….tak salah kan minta maaf awal2…..mati ni tak tunggu sakit….bila2 masa jerr ehhehe apa pun i love u mak sbb ambik berat”

Melalui perbualan dengan Bonda Rozita, Dato Aliff menceritakan keaadaan beliau sekarang yang beransur pulih

sumber: mstar

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/