“Bila Mak Penyanyi…”Gelagat Comel Shila Amzah Nyanyi Buat Anak Cvri Perh4tian Netizen – Lubuk Viral

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan penyanyi bukan calang-calang suaranya ini, Shila Amzah yang berjaya menempa nama sebagai salah seorang penyanyi hebat tanah air.

Kejayaan Shila Amzah, 31, juga tidak perlu diperkatakan lagi dan pemilik suara lagu popular berjudul Patah Seribu ini turut mempunyai ramai peminat yang sering memberikan sokongan buatnya.

Terbaharu nampaknya gelagat comel Shila Amzah meluangkan masa bersama anak lelakinya yang diberi nama Seth Uwais mencuri tumpuan ramai di ruangan Instagram peribadinya.

Video yang dimuat naik oleh Shila Amzah ini dalam pada masa yang sama membuatkan ramai tercuit hati dengan kecomelan Shila Amzah yang menyanyikan lagu popular bagi kanak-kanak lalu menghiburkan anak lelakinya.

Menjengah ke ruangan komen bagi ibu-ibu pula lagu kanak-kanak ini sudah menjadi satu kebiasaan buat mereka untuk ingat dan siap menyanyikan untuk anak-anak memandangkan ia menjadi kesukaan buat mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shila Amzah (@shahilaamzah)

Lanjutan daripada respon yang ditinggalkan oleh peminat dan penyokong Shila Amzah di Instagram itu turut merasa tercuit hati melihatkan gelagatnya bersama permata hatinya itu yang kini membesar dengan sihat dan ceria. Comel sungguh!

“Shooo cuteeee”

“Ak pun dah hafal lagu ni, hari hari nyanyi…”

“Amboi comelnya dua beranak ni”

“Bila mak penyanyi…”

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:HCL