“Sampai Termimpi Arw4h, Al-fatihah…Tapi Sekejap Saja Dia Muncul,” – Anzalna Berkongsi, Video Shooting Loveta Sentuh Hatinya – Lubuk Viral

Pelakon Anzalna Nasir dipilih sebagai wajah kepada koleksi terbaharu jenama tudung milik Allahyarhamah Siti Sarah, Loveta.

Perkara tersebut terjawab apabila bekas finalis Dewi Remaja 2020 itu berkongsi mengenai hal berkenaan di Instagram, pada Rabu.

Menurut ibu kepada seorang cahaya mata ini, dia ada menerima tawaran sama sejak mengenakan tudung pada September lalu, namun jenama Loveta memberi pengertian tersendiri kepada dirinya.

“Alhamdulillah sejak bertudung banyak tawaran dari berbagai jenama tudung dari dalam dan luar negara tetapi @lovetahq menjadi pilihan Anzalna.

“Selain dari material/design tudung yang mudah disarung, Anzalna tertarik untuk menjadi sebahagian dari Loveta kerana ada permintaan terakhir dari arw4h @sitisarahraissuddin iaitu meneruskan legasi Loveta dan dalam masa yang sama dapat menolong team Loveta mencari rezeki untuk keluarga,” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88)

Anzalna turut mended4hkan, dia pada awal turut bertanya mengenai pelawaan tersebut kepada suaminya, Hanif Zaki.

“Masa team @lovetahq text dan tanya untuk kerjasama ni Anzalna macam berbelah bahagi sebab tudung Loveta ni memang dah sinonim dengan nama arw4h @sitisarahraissuddin. Banyak kali Anzalna tanya pendapat @hanif_zaki.

“Anyway ini shoot yang sangat menyentuh hati. Kepada team Loveta, minta maaf sekiranya Anzalna tidak dapat memberikan yang terbaik sepanjang shooting disebabkan terlalu emotional. Anzalna sangat rindukan arwah. Al- fatihah buat arwah,” tulisnya lagi.

Sementara itu menerusi Insta Stories, Anzalna turut menukilkan dedikasi mengenai penggambaran video yang dimuat naik.

“Mungkin terlalu banyak kali repeat tengok video shooting @lovetahq dengan alunan lagu dari arwah @sitisarahraissuddin sampai termimpi arwah. Al-fatihah.

“Tapi sekejap saja dia muncul. Satu tugas yang agak besar tetapi Anzalna percaya harini tolong orang semoga di waktu Anzalna susah ada yang datang tolong Anzalna. InsyaAllah,” tulisnya.

Dia turut menyifatkan satu-satunya anak perempuan arwah, Dzahira Talita Zahra atau sinonim disapa Dekta sebagai kanak-kanak yang manja.

“Dekta anak yang cantik, sangat manja, kelakar dan sangat kuat tetapi ada masa dia akan termenung. Had sucha a great time with her. Love you Dekta!,” jelas Anzalna.

Difahamkan, video penuh kerjasama berkenaan akan dilancarkan 5 Januari depan.

Komen netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: MH