“Kau memang raja vlral kan…” Bonda Rozita Buka Cerita Sebenar Aliff Syukri – Lubuk Viral

Baharu saja viral video Usahawan kosmetik terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri dijangklti C0vldl9 tahap tiga selepas pulang bercuti dari Turki, ibunya pula tampil mendkwa perkara sebaliknya.

Ibunya yang dikenali sebagai Bonda Rozita atau Rozita Ibrahim berkata, video yang dimuat naik oleh anaknya itu bkanlah situasi terbaharu Aliff.

Sebaliknya kata beliau, anaknya kini sihat walafiat.

Bagaimanapun Bonda Rozita tldak pula mengesahkan anaknya benar-benar pernah dijangklti C0vldl9 atau sebaliknya.

“Kau memang raja viral kan @aliffsyukriterlajaklaris ..!! Rasa sini Mak hamput ko kri. Mak kasi hints isshhh. Masa posting tangan tu. Memang dileksia tk paham bahasa.Mak geram dengan ko Kri,” tulisnya di Instagram.

Menurut Rozita, beliau sudah beberapa kali menegur anaknya itu untuk tldak menggunakan k0ntroversi yang keterlaluan namun Aliff Syukri tldak mengendahkannya.

“Mak sound (tegur) Ida, Kri Mak Call, DM tk jawab, semalam mak dah tegur, pempahamlah (fahamlah). Ni mak tegur terus, biar kau rasa. Nak sangat kan viral. Meh mak kcam kau pulak,”tambahnya.

Menerusi jawapan Rozita kepada netlzen di ruangan komen, usahawan berkenaan mrah terhadap strategi pemasaran yang digunakan oleh anaknya.

Menerusi video yang dimuat naik Aliff sendiri, beliau mendkwa kini dirawat di sebuah hospital dan berkata doktor mengesahkannya terkena jangkltan vlrus itu tahap tiga yang boleh memberi kesan kepada sistem pernafasan.

Sebagai rekod, Aliff dan keluarga serta ibunya baru-baru ini bercuti ke Turki pada 15 Disember lalu dan pulang ke Malaysia, baru-baru ini.

Isteri Aliff, Datin Seri Nur Shahidah Mohd Rashid dan anak-anak mereka sedang menjalani kuarantin di rumah.

Sumber : MalaysiaGazette

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :  https://transformasi.pw/