“Lawak Betul Tak Tengok Kiri Kanan…” – Aks1 Spontan Suami Tertingg4l Bini Kat Pam Minyak – Lubuk Viral

Biasanya kalau kita sudah terbiasa dengan rutin kita, bila ianya diluar kebiasaan yang berlaku kepada kita mesti kita akan cenderung untuk tidak fokus kepada sesuatu yang lain.

Kadang2 bila kita sedang memikirkan sesuatu yang lain juga fokus kita akan hilang dan menyebabkan kita mudah lupa. Tetapi kalau lupa nak bawa isteri kita balik lepas isi minyak motorsikal itu memang lawak la.

Itulah yang berlaku kepada seorang lelaki apabila lelaki tersebut meninggalkan isterinya di stesen minyak selepas selesai mengisi minyak motorsikal miliknya. Video tersebut dimuatnaik di aplikasi Tik Tok dan mendapat beribu tontonan dan komen.

Jika dilihat daripada video tersebut, kelihatan lelaki tersebut terlupa yang beliau telah datang bersama isterinya juga selain membawa anak mereka. Kelihatan isterinya berlari mengejarnya apabila melihat dirinya “ditinggalkan”.

Video:

@miszzuesapa gelak n tengok ulang kali kita geng…. ??…#fypシ #foryou

♬ original sound – miszzue – miszzue

Menjengah ke ruangan komen ramai netizen yang turut tergelak melihat kejadian tersebut yang disifatkan sebagai lawak kerana terlupa akan isteri sendiri. Ada juga orang lupa isteri kan, mungkin banyak perkara yang difikirkan sehingga terlupa orang tersayang.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Tiktok