11 Tahun Cul4s B4gi N4fkah, Bek4s Isteri Lap0r P0lis Lepas Pelakon L4rikan Anak – Lubuk Viral

Bagi peminat-peminat drama Melayu pasti cukup mengenali dengan pelakon lama Badrul Muhayat. Meskipun tidaklah begitu popular namun wajahnya sering sahaja menghiasi kaca TV. Walau bagaimanapun, terbaru namanya kembali disebut oleh orang ramai setelah bekas isteri melakukan beberapa pended4han.

Anak-anak saya ex iaitu pelakon Badrul Muhayat bawak lari…Habis semua pakaian, buku sekolah diangkut

Menerusi beberapa posting di Facebook, Julia mendedahkan bekas suaminya itu telah pun melarikan anak-anak. Jelasnya, mereka berdua sudah pun berpisah sejak tahun 2010 lagi. Walau bagaimanapun, baru-baru ini sempat bertek4k kerana Badrul bertegas ingin membawa anak pulang ke kampung untuk bertemu nenek yang kurang sihat.

Saya cek pintu rumah ada kesan umpil, cubaan pecah rumah…Dia memang tak ada bagi nafkah sangat

Sejurus anak-anak tersebut mengikut bapanya, Julia mengakui terkejut apabila melihat rumahnya sendiri seperti dipecah masuk dengan cara diumpil. Setelah pemeriksaan dilakukan, kesemua barangan peribadi milik kedua ke dua-dua cahaya matanya les4p termasuklah kad pengenalan dan juga telefon bimbit. Wanita itu menjelaskan cuma mengesyaki bekas suaminya kerana pernah diugut sedemikian. Kini, satu laporan polis telah pun dibuat selepas kejadian tersebut.

Dari kecik sampai dah besar aku yang bagi anak-anak makan…Bagi diorang sekolah bukan kau

Kejadian itu membuatkan Julia bertambah geram, sedangkan bekas suaminya sebelum ini tidak begitu ambil peduli akan anak-anak. Namun tiba-tiba Badrul berlag4k seperti ingin bertanggungjawab selepas wanita tersebut mula failkan tuntut4n nafk4h di mahkam4h.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:Facebook Julia Ma’wan