“B4jet Mat Saleh” -Amelia Henderson Terp4ku Kna S0und Sebab Asyik Speaking – Lubuk Viral

Kalau sesiapa melihat wajah pelakon yang bernama Amelia Henderson ini pasti cukup terpukau dengan kecantikan aslinya. Lebih-lebih lagi dia kini semakin menempa nama dalam industri lakonan setelah muncul sebagai watak utama dalam drama ‘Kisah Cinta Kita’ bersama Aedy Ashraf.

Aku dok perhati je dalam live ni…Dah melayu cakap jelah melayu, tak payah bajet mat saleh

Terbaru menerusi Instagram, Amelia yang berumur 26 tahun itu dilihat telah melakukan sesi live bersama peminat dan juga sesi soal jawab. Walau bagaimanapun, wanita berkenaan menegur salah seorang netizen yang mengec4mnya kerana banyak bertutur dalam Bahasa Inggeris berbanding Melayu.

Bro, aku memang mat saleh bro…I’m half Scottish, Indian dan juga Sri Lanka

Pelakon berkenaan yang jelas kelihatan ger4m dengan dakw4an membvta tvli itu terus menegaskan dia memang seorang ‘mat saleh’. Difahamkan, ibunya berketurunan India manakala si ayah pula seorang Scottish. Amelia mengakui sama sekali tidak menyangka ada yang boleh berfikiran cukup neg4tif dan menghukvm seseorang tanpa usul periksa.

@iamnaziera

Respect sgt amelia ni??? #kisahcintakita #fypシ #foryou #foryoupage #masukberanda #viral #ameliahenderson #aedyameliath #tiktokpemes #fy

♬ Happier Than Ever – Billie Eilish

Mak dia doktor gigi, mintak mak tampalkan mulut instead of gigi

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen memuji cara Amelia mengendalikan haters tersebut. Bukan itu sahaja, ramai juga yang menasihati kepada individu tersebut supaya mencari tahu sebelum mengeluarkan kata-kata kurang manis.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:TikTok iamnaziera