Lelaki Tangkap Belut Terlepas, Jerit4n Yang Lain Pula Raih Perhatian

Kebiasaannya jika ada situasi yang mencem4skan di rumah, pasti kaum lelaki lah yang akan dipanggil untuk menyelesaikannya. Macam situasi lucu yang dikongsikan ini apabila lelaki ini terpaksa menangkap belut yang terlepas di dalam rumahnya ini.

Namun situasi riuh yang berlaku ini turut mencuit hati netizen apabila jeritan orang perempuan di rumahnya yang lebih menarik perhatian. Malah rata-rata netizen turut sama berdekah melihat gelagat masing-masing yang tidak dapat bertenang gara-gara seekor belut.

Di dalam video yang dikongsikan ini, kelihatan seorang lelaki sedang cuba menangkap sesuatu di dapur rumahnya selepas diminta. Dalam masa yang sama, suasana turut bingit dengan jerit4n dari orang perempuan di rumahnya yang memintanya menangkap belut tersebut.

Lebih melucukan, masing-masing turut sama riuh menjerit manakala lelaki itu hanya tenang sahaja semasa cuba menangkap belut itu. Lelaki itu kemudian berjaya meletakkan belut itu ke dalam baldi sebelum yang lain turut bersorak melihatnya.

Melihatkan suasana riuh ini, netizen turut berseloroh mereka juga turut berasa gelabah dan cuak seolah-olah turut berada di sana. Dalam masa yang sama, netizen turut memuji reaksi tenang dari lelaki itu dalam mengawal situasi tersebut.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama berdekah melihat situasi yang dikongsikan ini. Malah ada yang turut dapat relate dengan situasi seperti ini apabila orang perempuan biasanya lebih riuh sekiranya apa-apa berlaku.

“Yang berani diam je. Yang lain apa pun tadak.”

“Tabahlah sorang je lelaki kan.”

“Hahahaha kecoh satu rumah.”

“Belut tu pun habis riuh serumah.”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*