Ketua Pengarah Kesihatan Negeri Ded4h Tindakan Yang Boleh Diambil Ke Atas Penjawat Awam Ini Selepas Kec0h Kes Rumahtangga

Kec0h Kes Dr Hanapi. Mana tidaknya selepas kant0i dia terus lafaz talak pada isterinya buat orang ramai bising. Seorang wanita berjaya menangkap suaminya yang berlaku c.urang dengan wanita lain di rumah sewa mereka sebelum dia dic.eraikan. Luahan hati wanita itu dikongsikan menerusi beberapa hantaran yang dimuat naik di laman Facebook milik Najihah Othman.

Menurutnya, dia mula berasa curiga dengan t.indakan suaminya sejak tiga hari sebelum keja.dian berlaku pada 5 November lalu apabila suaminya sering memberi alasan bagi mengelak berjumpa dengannya.

“Untuk pengetahuan semua, saya telah dic.eraikan oleh bekas suami pada 5 Disember 2021 asbab orang ketiga. Jangan minta saya buang status ini dan ia bertujuan untuk mendapatkan keadilan untuk saya dan anak. Biarlah netizen nilai sendiri siapa yang salah dalam hal ini,” katanya.

Tambah Najihah, bekas suaminya mula menghubunginya sejak tiga hari lepas untuk memohon maaf, tetapi dia masih belum dapat menerimanya dan menganggap perbuatan yang dilakukan sangat k.eji.

Dengan nama Allah, yang Maha Pemurah, lagi Maha Penyayang. Saya Najihah Othman bertanggungjawab terhadap penulisan dan posting saya.

Pertama sekali saya berharap posting ini dapat menjawab persoalan dan mengelakkan f.itnah dimasa akan datang. Untuk pengetahuan semua, saya telah dic.eraikan oleh bekas suami Hanafi pada 5/12/2021 asbab orang ketiga. Seperti sebahagian orang tahu, saya merupakan doktor pelatih di sebuah h.ospital k.erajaan di selatan tanah air.

Kenyataan Dari Pengarah

Jabatan Kesihatan Negeri Johor JKNJ sedang melakukan s.iasatan berhubung i.nsiden membabitkan i.su rumahtangga penjawat awam sebuah klinik kes.ihatan di negeri ini yang tular sejak kelmarin.

Pengarah JKNJ, Datuk Dr. Aman Rabu dalam satu kenyataan berkata, pihaknya mengambil maklum berhubung i.su yang tular di media sosial berkaitan rumah tangga kakitangan sebuah klinik kesihatan.

“Perkara itu dianggap sebagai satu yang serius kerana ia melang.gar Etika dan Integriti Penjawat Awam mengikut Peraturan-Peraturan Pegawai Awam Kelakuan dan Tatatertib 1993.

“Sehubungan itu, JKNJ sedang menjalankan s.iasatan untuk ti.ndakan lanjut. Kita juga memandang berat t.indakan yang diambil oleh pihak pengadu dalam menyebarkan i.su berkenaan di media sosial,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Sejak kelmarin, i.su membabitkan seorang pegawai perubatan di sebuah klinik kesihatan sebuah daerah dipercayai di Mersing tular di media sosial.

Ini susulan isterinya yang juga pegawai kesihatan mend.edahkan kelakuan c.urang suaminya itu secara terbuka di media sosial.

Menerusi video yang tular itu, isteri kepada pegawai kesihatan berkenaan berjaya memb.ongkar hubungan s.ulit suaminya dengan seorang wanita lain, sebelum dia mend.akwa dic.eraikan di hadapan wanita yang menjalinkan hubungan s.ulit dengan suaminya

Jadi apa pendapat korang? patut tak kena hukum4n?

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://newz24u.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*