Puteri Balqis Titip Pesanan Buat ‘Hat€rs’, Tidak Akan Lupakan T0hm4han Kepada Ibu.

Pelakon yang kini meningkat remaja, Puteri Balqis tampil menitipkan pesanan di Instagram buat mereka yang tidak menyukainya selepas segelintir merasakan penampilannya yang terkini kelihatan agak berbeza bagi seorang pelakon yang baru berusia 14 tahun.

Tidak Akan Lupakan Saat Ibu Mendapat Kecam4n Ramai

Menerusi Insta Stories, Balqis memberitahu bahawa dia tidak akan pernah melupakan segala tohm4han dan kec4man oleh orang ramai terhadap ibunya suatu ketika dahulu.

“Wahai haters, saya dapat melihat kebanyakan dari anda sedang berada di page saya sekarang. Kerana saya tidak akan pernah melupakan apa yang anda katakan tentang ibu saya .

Seorang anak perempuan yang tidak dapat melupakan hari ibunya meraung di muka bumi.”- luah Balqis

Persoal ‘Haters’

Tambah Balqis lagi, dia turut mempersoalkan adakah mereka yang tidak menyukainya akan melihat mereka sebagai ahli keluarga dan bukan sebagai orang asing.

“Ianya hari yang indah. Adakah anda akan melihat kami sebagai ahli keluarga anda, bukannya melihat kami sebagai orang asing?

Bolehkah kita berdoa untuk satu sama lain, dari jarak yang berbeza?-Soal Balqis lagi

Baru-baru ini, nama Balqis menjadi perhatian ramai selepas berkongsi penampilannya yang disifatkan sebagai berani kerana memakai skirt pendek berserta stoking panjang berwarna hitam yang dihiasi corak tengk0rak.

Untuk rekod, Balqis sebelum ini pernah dilaporkan hilang secara tiba-tiba daripada dunia seni sebelum dikatakan menghidap masalah kesihatan.

Sumber : murai.my

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber :  https://liveconnection24.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*