Selamat Melahirkan Cahaya Mata Ke 4. Kak KM Beri Nama Cinta Carissa

Siapa yang tidak kenal dengan Kak KM atau Liana Rosli, anak kepada pelakon veteran, Normah Damanhuri. Dia sering menjadi bualan hangat wargamaya berikutan gemar muncul dengan aksi dan kelakuan yang membuat orang ramai menggeleng kepala.

Sebut nama Kak KM pasti ramai yang mengenalinya. Nama sebenarnya Liana Rosli anak kepada pelakon terkenal Normah Damanhuri. Beliau merupakan seorang usahawan jamu yang terkenal dengan pelbagai jamu untuk lelaki dan wanita.

Beliau selamat melahirkan cahaya mata keempat pada harini. di salah sebuat hospital swasta Kuala Lumpur. Beliau memuatnaik status menunjukkan cahaya mata perempuanya yang diberi nama Cinta Carissa.

Sebelum ini Kak KM atau nama sebenar Liana Rosli pernah memberitahu ini merupakan anak terakhirnya kerana dia dan suami tidak lagi mempunyai perancangan untuk menambah zuriat lagi.Justeru itu, dia berharap anak yang bakal dilahirkan kelak memiliki minat yang sama sepertinya terutama dalam bidang perniagaan.

“Cukuplah tak mahu tambah lagi dah sebab doktor pun dah nasihat umur dah lebih 40 tahun tak sesuai mengandung lagi.

“Selepas lahir anak ni saya kena buat sesuatu, sebab saya ni jenis subur, cepat lekat… apa-apa pun anak last ini cukup istimewa kerana ia terhasil semasa saya jadi Kak KM, berbeza dengan anak sebelum ini saya adalah Liana Rosli.

Sebelum ini , menerusi Instagram, Kak KM berkongsi video dan gambar mengadakan majlis ‘gender reveal’ bersama keluarga di sebuah lokasi yang mendapat kritikan warganet kerana permakaiannya yang kurang sopan. Dalam video yang dikongsi itu, anak kepada dramatis terkenal Normah Damanhuri ini mengumumkan dirinya hamil anak perempuan.

Terlalu subvr… Kak KM nak ‘tutup kilang’ lepas bers4in anak keempat – “Saya harap boleh ajar dia buat bisnes”

BAKAL menimang cahaya mata keempat tidak lama lagi, usahawan kontrov3rsi Kak KM mengakui teruja dan tidak sabar membilang hari menanti kelahiran bayi perempuan itu.

Kak KM atau nama sebenar Liana Rosli memberitahu ini merupakan anak terakhirnya kerana dia dan suami tidak lagi mempunyai perancangan untuk menambah zuriat lagi.

Justeru itu, dia berharap anak yang bakal dilahirkan kelak memiliki minat yang sama sepertinya terutama dalam bidang perniagaan.

“InsyaAllah, pertengahan bulan Disember nanti lahirlah anak keempat saya ini. Ini anak terakhir, cukuplah tak mahu tambah lagi dah sebab doktor pun dah nasihat umur dah lebih 40 tahun tak sesuai mengandung lagi.

“Selepas lahir anak ni saya kena buat sesuatu, sebab saya ni jenis svbur, cepat lekat… apa-apa pun anak last ini cukup istimewa kerana ia terhasil semasa saya jadi Kak KM, berbeza dengan anak sebelum ini saya adalah Liana Rosli.

“Saya mengandvngkan anak keempat ni dalam keadaan bisnes maju, jadi saya harap boleh ajar dia buat bisnes dan mungkin ada produk untuk dia nanti. Sama ada dia akan ikut cara saya itu tak pastilah… tapi kalau boleh bergel3k macam mak dia apa salahnya kan?” katanya kepada mStar.

Sebelum itu, menerusi Instagram, Kak KM berkongsi video dan gambar mengadakan majlis ‘gender reveal’ bersama keluarga di sebuah lokasi.

Alhamdulillah la kalau ada yang kec4m, rezeki masuk lagi!

Dalam video dikongsi itu, anak kepada dramatis terkenal Normah Damanhuri ini mengumumkan dirinya h4mil anak perempuan.

“Kita buat majlis kecil-kecil saja untuk keluarga… semua tak tahu jantina bayi, saya seorang saja tahu, memang nak buat kejutan untuk mereka semua.

Kak KM bersama suami dan tiga anaknya.

“Saya tak pernah rancang apa jantina anak, asalkan sihat syukur Alhamdulillah… tapi suami dengan anak lelaki saya mengharapkan seorang lagi lelaki sebab dalam rumah hanya mereka berdua je lelaki.

“Fasal jantina ni manalah kita boleh tentukan, tak kisahlah asal semuanya baik-baik sahaja, ni last lepas ni tutup kilang dah,” ujarnya.

Walaupun majlis itu diadakan secara tertutup bersama keluarga, namun pakaian Kak KM yang berpakaian s3ksi tetap mengundang kec4man netizen.

“Alhamdulillah la kalau ada yang kec4m, rezeki masuk lagi… tak kisahlah orang nak kata apa pun sebab kita ikut tema.

“Kalau pergi orang kahwin kita pakai baju ke tempat orang kahwin, pergi kolam renang kita pakai baju berenang, mestilah ada tema. Ada saja yang tak kena,” katanya.

Sumber: Instagram@km_cintacarissa

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://trendingsangat.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*