“Apa-Apa Jadi Pada Aku, Kau Puncanya! “ – Ish! Lain Macam Ucapan Selamat Hari Jadi Shuk Sahar Untuk Sera…

Rossa Sera, isteri kepada pelawak kontr0versi Shuk Sahar mengucapkan terima kasih kepada suaminya itu kerana memberikan ucapan sempena ulang tahun kelahirannya.

Menerusi sebuah hantaran di ruangan InstaStory, Rossa Sera atau lebih mesra dengan panggilan Sera telah berkongsi tangkap layar mesej dikirim Shuk menerusi aplikasi Whatsapp.

Namun apa yang menarik perhatian ialah, menerusi mesej tertera Shuk dilihat seperti sedang cuba untuk mengajak isterinya berbincang namun tidak dilayan.

Shuk turut memberitahu kepada Sera supaya jangan menyesal sekiranya sesuatu berlaku kepada dirinya.

“Kau takkan faham apa sebenarnya aku buat selama ni. Aku mintak kita ke Sabah, aku nak ceritakan semuanya kau tak nak dengar.

“Takpe Sera kau ingat ye…Apa-apa jadi pada aku selepas ni jangan kata tak ada kaitan, kau ingat Sera kau puncanya, terima kasih,” tulis Shuk seperti meluahkan rasa tidak hati.

Pada akhir kata-katanya Shuk mengucapkan selamat hari jadi kepada Sera sambil mendoakan isterinya itu.

“Selamat hari jadi aku doakan kau panjang umur, murah rezeki dan dipanjangkan usia untuk anak-anak aku sebab kau tetap ibu anak-anak aku,” ucapnya.

Seakan tidak mahu melayan ‘bebelan’ Shuk, Sera hanya membalas ringkas mesej tersebut dan mengucapkan terima kasih.

“Thanks for the wish ayah Ain dan Amy. Take care,” katanya sinis.

Masalah rumah tangga Shuk dan Sera kembali hang4t diperkatakan sejak beberapa bulan yang lalu apabila isterinya itu mend4kwa pelawak tersebut kembali cur4ng bersama wanita bernama Fara Salleh.

Spekul4si juga mengatakan Shuk dan Sera sudah lama tidak tinggal sebumbung dan sedang dalam proses pencer4ian.

Shuk mendirikan rumah tangga dengan Sera atau nama sebenarnya Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan, Nur Qurratu Ain, 4, dan Nur Assyifatu Aimi yang kini berumur setahun.

Akibat kontr0versi rumah tangga yang dianggap mencemark4n imej karier, Shuk menerima padah apabila dipecat daripada terus menjadi penyampai radio Hot FM.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber :  gempak

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*