VIDEO “Bab4k Sed1h J4di Jen4zah,” R4mai Berdek4h K4pas di Hidvng Pelak0n Terb4ng Tiba2

Drama Cukup Der1ta Itu yang menghiasi slot Samarinda pada setiap Isnin hingga Khamis sudah hampir ke penghujungnya.

Cerita berbentuk pergolakan dalam rumah tangga dan kekeluargaan ini dibintangi oleh pelakon-pelakon berbakat Tanah Air seperti Ruhainies, Chacha Maembong, Hisyam Hamid, Jasmin Hamid, Didie Alias, Mubar4k Majid dan ramai lagi.

Namun, pada episod yang ke-38 , watak Pak Mat lakonan Mubar4k Majid telah berakhir apabila lelaki itu diceritakan men1ngg4l dunia kerana terlibat dengan kem4l4ngan ketika ingin menghantar anaknya pulang ke rumah.

Babak tersebut antara yang paling menyentuh hati kerana melihat ratapan Mak Yek (lakonan Didie Alias) mencivm kaki Pak Mat meminta ampun kerana sering berlaku kasar kepada suami ketika lelaki itu masih ada.

Akan tetapi, apa yang menjadi perhatian warganet adalah kondisi kapas di hidung Pak Mat tiba-tiba sahaja terbang kerana pelakonnya bernafas sewaktu berlakon menjadi jenazah.

@zulaikhaieyka3

♬ bunyi asal – Mhd Aizzat – AizzatFromYT

Perkongsian yang dibuat oleh pengguna TikTok @zulaikhaieyka3 itu mendapat respon yang pelbagai daripada warganet. Rata-rata berasa terhibur dengan kesilapan tersebut walaupun babak yang sedang dijayakan merupakan babak meruntun jiwa.

Ramai yang mengakui terhibur apabila dengan jelas kapas di hidung Mubar4k Majid bergerak-gerak dan terbang apabila dia bernafas.

Kesilapan teknikal yang tidak disengajakan itu dapat ditonton menerusi siaran di TV dan ia seakan mencacatkan sedikit emosi penonton jika perasaan akan kejadian tersebut.

Walau bagaimanapun, kejadian tersebut tidak menggangu keseluruhan episod itu kerana babak tersebut antara yang ditunggu-tunggu peminat drama berkenaan kerana memberi pengajaran kepada para isteri yang berlaku biadap terhadap suami hanya disebabkan duit.

Drama Cukup Derita itu bakal melabuhkan tirai tidak lama lagi memandangkan sudah dipuncak cerita. Karya tersebut telah diadaptasi dari novel penulisan Siti Rozmizah Semail iaitu penulis sama untuk novel Tujuh Hari Mncintaimu

Sumber : OMM

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! SK Press

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://www.rosemerah.dnqj.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*